Produkcja tej serii zdaje się mieć problemy?
Późna publikacja kalendarza zdecydowała, że niektórzy konkurenci zwrócą się w stronę kalendarza WEC (Mistrzostwa Świata wWytrzymałość. Nota redaktora), niekorzystna sytuacja ekonomiczna i zwielokrotnienie możliwości oferowanych panom kierowcom sprawia, że cierpią wszyscy europejscy organizatorzy.
Czy możemy zagwarantować kontynuację harmonogramu?
W ten weekend spotkam się ze wszystkimi zespołami, aby zobaczyć, co ma sens zrobić. Być może zmierzamy w kierunku wcześniejszego skrócenia rozkładu jazdy Le Mans (Anulowanie Zolder? Nota redaktora) zrekompensowane przez dodanie testu nieco później. Przeważy jednak ogólna opinia.
Jak możemy wyjaśnić brak GTC i FLM, które są skuteczne w ALMS?
Nie bardzo mam wytłumaczenie tych dwóch zjawisk. Jest to tym bardziej zaskakujące, że są to dwie kategorie „ekonomiczne”. Rozważamy także rozbudowę GTC w 2013 roku, ponieważ europejska seria Le Mans musi opierać się na 35 samochodach. Brakuje nam około dziesięciu osób, których nie mam nadziei odzyskać w trakcie tegorocznych wydarzeń. Jednak ta seria stanowi jedną z podstawowych podstaw trwałości 24-godzinnego wyścigu Le Mans.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)