Eberhard Mahle zmarł we wtorek 21 grudnia w wieku 88 lat. Były pilot rallye s’était distingué en permettant à Porsche de décrocher son premier sacre international en compétition, dans le cadre du Championnat d’Europe des rallyes (ERC) w 1966 roku w kategorii GT
« To był mój największy sukces. Zwłaszcza, że wszyscy eksperci mówili mi, że nigdy nie wygram tym samochodem. » Rzeczywiście, jego Porsche 911 2.0, zakupione w 1965 r. z drugiej ręki, po modyfikacjach dokonanych w garażu rozwinęło dopiero 165 koni mechanicznych i nie było postrzegane jako broń odpowiednia na małe drogi przeciwko Ferrari i Forda. „Dobry kierowca może zrekompensować deficyt wydajności na takich trasach”– mawiał Niemiec.
Do innych jego wyczynów zbrojnych należy drugie miejsce w budzącej grozę Targa Florin za kierownicą Porsche 550 Spyder w 1959 r. Zawsze pasjonował się marką ze Stuttgartu, niedawno prowadził konferencje w imieniu Muzeum Porsche podczas Odrodzenia Samotności lub Gaisberg Rajd.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)