We wtorek, 15 listopada, dział ds. konkurencji Citroëna zaprezentował nowe logo. „Reprezentuje postęp, zabierając naszych klientów w śmiałe przygody”, wyjaśnia francuski producent:
‼️ Zmieniliśmy nasze logo! Symbolizuje postęp i zabiera naszych klientów na śmiałe przygody!
Co o tym myślisz? pic.twitter.com/XhNZMmCzlr— Citroën Racing (@CitroenRacing) Listopad 15, 2022
Emblemat ten nawiązuje do logo, które od jesieni 2022 roku można zobaczyć na pojazdach produkcyjnych marki Chevron. Herb nawiązuje do trendu „płaskiego designu” 2D stosowanego w branży motoryzacyjnej od kilku lat. Szewrony pozostają obecne, otoczone owalem, identycznym z pierwszym logo wymyślonym podczas zakładania firmy, w 1919 roku.
W 2022 roku Citroën Racing wywalczył w szczególności czwarte miejsce w WRC2 z Francuzem Yohanem Rosselem (zdjęcie powyżej) w zespole PH Sport.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)