Wielka Brytania 2009
Poz | Pilote | Zespół zarządzający | Czas/odchylenie |
---|---|---|---|
1 | Grand Prix ART | 35:27.955 | |
2 | FMSI | 0.618 | |
3 | Technologia wyścigów oceanicznych | 3.417 | |
4 | Zespół Barwy Addax | 3.447 | |
5 | Grand Prix ART | 3.856 | |
6 | Międzynarodowy Telmex Arden | 3.936 | |
7 | GP Piqueta | 4.316 | |
8 | KRLD | 4.524 | |
9 | GP Piqueta | 5.030 | |
10 | Zespół Barwy Addax | 5.463 | |
11 | Technologia wyścigów oceanicznych | 5.916 | |
12 | DAMSKI | 6.553 | |
13 | Międzynarodowy iSport | 7.188 | |
14 | Durango | 8.339 | |
15 | Wyścigi Super Nova | 15.244 | |
16 | Wyścigi Super Nova | 34.869 | |
17 | DAMSKI | 36.225 | |
18 | Wyścigi Trident | 36.688 | |
19 | Inż. Fat Burner Racing. | 1 Tour | |
20 | Wyścigi Trident | 1 Tour | |
NC | Międzynarodowy Telmex Arden | 4 wieże | |
NC | Inż. Fat Burner Racing. | 4 wieże | |
NC | Durango | 6 wieże | |
NC | FMSI | 12 wieże | |
NC | Międzynarodowy iSport | 23 wieże | |
NC | KRLD | 23 wieże |
Poz | Pilote | Zespół zarządzający | Czas/odchylenie |
---|---|---|---|
1 | GP Piqueta | 55:32.255 | |
2 | Inż. Fat Burner Racing. | 1.238 | |
3 | Grand Prix ART | 5.289 | |
4 | Międzynarodowy Telmex Arden | 5.550 | |
5 | Zespół Barwy Addax | 8.859 | |
6 | Technologia wyścigów oceanicznych | 16.392 | |
7 | Grand Prix ART | 22.184 | |
8 | FMSI | 26.889 | |
9 | KRLD | 36.321 | |
10 | Durango | 39.715 | |
11 | Międzynarodowy iSport | 40.509 | |
12 | GP Piqueta | 41.479 | |
13 | Inż. Fat Burner Racing. | 45.601 | |
14 | Wyścigi Super Nova | 46.247 | |
15 | Zespół Barwy Addax | 46.415 | |
16 | Wyścigi Trident | 57.096 | |
17 | KRLD | 70.760 | |
18 | Durango | 76.251 | |
19 | DAMSKI | 79.149 | |
20 | FMSI | 1 Tour | |
NC | Wyścigi Super Nova | 6 wieże | |
NC | Międzynarodowy iSport | 7 wieże | |
NC | Wyścigi Trident | 26 wieże | |
NC | Technologia wyścigów oceanicznych | 35 wieże | |
NC | DAMSKI | 36 wieże | |
NC | Międzynarodowy Telmex Arden | 36 wieże |
Poz | Pilote | Zespół zarządzający | Temps |
---|---|---|---|
1 | Zespół Barwy Addax | 1:25.899 | |
2 | GP Piqueta | 1:26.103 | |
3 | Technologia wyścigów oceanicznych | 1:26.162 | |
4 | DAMSKI | 1:26.317 | |
5 | Inż. Fat Burner Racing. | 1:26.370 | |
6 | Zespół Barwy Addax | 1:26.381 | |
7 | Grand Prix ART | 1:26.406 | |
8 | Wyścigi Super Nova | 1:26.678 | |
9 | Grand Prix ART | 1:26.723 | |
10 | DAMSKI | 1:26.747 | |
11 | Międzynarodowy iSport | 1:26.831 | |
12 | Technologia wyścigów oceanicznych | 1:26.842 | |
13 | Inż. Fat Burner Racing. | 1:26.927 | |
14 | Wyścigi Trident | 1:27.086 | |
15 | Durango | 1:27.105 | |
16 | FMSI | 1:27.106 | |
17 | Międzynarodowy iSport | 1:27.135 | |
18 | Wyścigi Super Nova | 1:27.379 | |
19 | Międzynarodowy Telmex Arden | 1:27.494 | |
20 | KRLD | 1:27.598 | |
21 | Durango | 1:28.014 | |
22 | KRLD | 1:28.043 | |
23 | FMSI | 1:28.789 | |
24 | GP Piqueta | -- | |
25 | Wyścigi Trident | -- | |
26 | Międzynarodowy Telmex Arden | -- |
Poz | Pilote | Zespół zarządzający | Temps | Wycieczki |
---|---|---|---|---|
1 | Zespół Barwy Addax | 1:26.808 | 12 | |
2 | FMSI | 1:27.025 | 7 | |
3 | Technologia wyścigów oceanicznych | 1:27.315 | 13 | |
4 | Inż. Fat Burner Racing. | 1:27.377 | 14 | |
5 | Technologia wyścigów oceanicznych | 1:27.425 | 15 | |
6 | Grand Prix ART | 1:27.514 | 8 | |
7 | Wyścigi Super Nova | 1:27.545 | 11 | |
8 | Zespół Barwy Addax | 1:27.675 | 12 | |
9 | Durango | 1:28.109 | 15 | |
10 | Wyścigi Super Nova | 1:28.295 | 12 | |
11 | DAMSKI | 1:28.309 | 15 | |
12 | Inż. Fat Burner Racing. | 1:28.361 | 14 | |
13 | GP Piqueta | 1:28.468 | 16 | |
14 | DAMSKI | 1:28.486 | 15 | |
15 | Międzynarodowy iSport | 1:28.551 | 13 | |
16 | Międzynarodowy Telmex Arden | 1:28.619 | 13 | |
17 | Międzynarodowy iSport | 1:28.639 | 13 | |
18 | GP Piqueta | 1:28.662 | 16 | |
19 | Międzynarodowy Telmex Arden | 1:29.068 | 15 | |
20 | Wyścigi Trident | 1:29.190 | 15 | |
21 | KRLD | 1:29.218 | 15 | |
22 | FMSI | 1:29.375 | 13 | |
23 | Durango | 1:29.423 | 15 | |
24 | KRLD | 1:30.268 | 15 | |
25 | Wyścigi Trident | 1:31.401 | 15 | |
26 | Grand Prix ART | -- | 2 |