Rajd Monte Carlo 2022
Ogólnie rzecz biorąc, Loeb pozostaje na prowadzeniu, ale traci 1″5 Ogiera, który awansuje na 2. pozycję, 14″4 za Alzatczykiem. Evans spadł na 3. miejsce i ma teraz 15″2 straty.
To piąte zwycięstwo z rzędu Loeba, który zadowala się trzecim miejscem w odcinku specjalnym z czasem 5'3″7, 34″8 za Greensmithem. Alzatczyk szczególnie podkreślił załamanie systemu hybrydowego. Pierwsze specjalne zwycięstwo Greensmith!
Solberg odzyskuje siły w tym szybkim odcinku specjalnym. W trudnym od czwartkowego wieczoru Szwed podpisuje kontrakt na 7'36″3 do 4″4 „tylko” od Greensmith. Znacznie lepiej niż wszystkie jego poprzednie fragmenty
Puma sprawuje się bardzo dobrze! Greensmith uzyskał tymczasowy najlepszy czas z wynikiem 7'31″9, 1″4 szybszym od Ogiera. „Trudno w kilku słowach opisać, jak wspaniale pracuje samochód”. Gdy Loeb zbliża się do mety odcinka specjalnego, w szeregach M-Sportu pojawiają się uśmiechy
Breen w miksie w tym SS7. Stracił tylko 1″3 punkty do Ogiera i wyprzedził dwóch kierowców Hyundaia, Neuville'a i Tänaka, i zajął w sumie 4. miejsce
Świetny odcinek specjalny od Katsuty, który tymczasowo zajmuje 2. miejsce, 1″6 za Ogierem. Wygląda na to, że ta pomoc dobrze mu zrobiła
Tänak pozostaje w grze, nawet jeśli jest daleko w klasyfikacji generalnej. 7'36″6 dla Estończyka, 3″3 z czołówki odcinka specjalnego
Rovanperä radzi sobie lepiej, co widać zwłaszcza po osiągach czasów. Finn z wynikiem 7'36″3 pokazał zupełnie inną stronę i zakończył wyścig ze stratą 3 sekund do Ogiera.
Według niego pomimo braku mocy w tym odcinku specjalnym Neuville zakończył wyścig zaledwie 3″2 sekundy za Ogierem i nadal zbliżał się do prowadzenia pod względem czasów swoich rywali. 7'36″5 na linii dla Belga
Brak poprawy dla Evansa, który ukończył SS7 z czasem 7'35″5, 2″2 za Ogierem
Specjalne wykonanie dla Ogiera, który dobiegł do mety z czasem 7'33″3. To punkt odniesienia do pokonania
Trasa SS7
Premiera ES7! Ogier otrzymał sygnał do startu
Aby przeczytać także
GT / Turystyka