Rajd Monte Carlo 2022

15h56

Ogólnie rzecz biorąc, Loeb pozostaje na prowadzeniu, ale traci 1″5 Ogiera, który awansuje na 2. pozycję, 14″4 za Alzatczykiem. Evans spadł na 3. miejsce i ma teraz 15″2 straty.

15h54

To piąte zwycięstwo z rzędu Loeba, który zadowala się trzecim miejscem w odcinku specjalnym z czasem 5'3″7, 34″8 za Greensmithem. Alzatczyk szczególnie podkreślił załamanie systemu hybrydowego. Pierwsze specjalne zwycięstwo Greensmith!

15h52

Solberg odzyskuje siły w tym szybkim odcinku specjalnym. W trudnym od czwartkowego wieczoru Szwed podpisuje kontrakt na 7'36″3 do 4″4 „tylko” od Greensmith. Znacznie lepiej niż wszystkie jego poprzednie fragmenty

15h48

Puma sprawuje się bardzo dobrze! Greensmith uzyskał tymczasowy najlepszy czas z wynikiem 7'31″9, 1″4 szybszym od Ogiera. „Trudno w kilku słowach opisać, jak wspaniale pracuje samochód”. Gdy Loeb zbliża się do mety odcinka specjalnego, w szeregach M-Sportu pojawiają się uśmiechy

15h46

Breen w miksie w tym SS7. Stracił tylko 1″3 punkty do Ogiera i wyprzedził dwóch kierowców Hyundaia, Neuville'a i Tänaka, i zajął w sumie 4. miejsce

15h44

Świetny odcinek specjalny od Katsuty, który tymczasowo zajmuje 2. miejsce, 1″6 za Ogierem. Wygląda na to, że ta pomoc dobrze mu zrobiła

15h40

Tänak pozostaje w grze, nawet jeśli jest daleko w klasyfikacji generalnej. 7'36″6 dla Estończyka, 3″3 z czołówki odcinka specjalnego

15h37

Rovanperä radzi sobie lepiej, co widać zwłaszcza po osiągach czasów. Finn z wynikiem 7'36″3 pokazał zupełnie inną stronę i zakończył wyścig ze stratą 3 sekund do Ogiera.

15h33

Według niego pomimo braku mocy w tym odcinku specjalnym Neuville zakończył wyścig zaledwie 3″2 sekundy za Ogierem i nadal zbliżał się do prowadzenia pod względem czasów swoich rywali. 7'36″5 na linii dla Belga

15h29

Brak poprawy dla Evansa, który ukończył SS7 z czasem 7'35″5, 2″2 za Ogierem

15h27

Specjalne wykonanie dla Ogiera, który dobiegł do mety z czasem 7'33″3. To punkt odniesienia do pokonania

15h25

Trasa SS7

15h19

Premiera ES7! Ogier otrzymał sygnał do startu

Aby przeczytać także