Oto jesteś, pełnoetatowy dyrektor firmy, po tym, jak byłeś jednym z najbardziej wszechstronnych pilotów ostatnich dziesięcioleci. Jak oceniasz tę podróż?
U bram F1, szybko zauważyłem, że mój horyzont jest zablokowany i że moja przyszłość wymaga dywersyfikacji. Zdałem sobie sprawę, że im bardziej jestem wszechstronny, tym większe jest prawdopodobieństwo, że przetrwam. Po moim tytule w F2 W 1992 r., będąc Brytyjczykiem, miałem okazję zostać kierowcą BMW Touring w Oreca wraz z Huguesem de Chaunac. Wybór został dokonany szybko, nie na złość, bo dał mi możliwość zostania profesjonalistą. Przyszłość pokazała, że miałem rację.
Co sprawiło, że zdecydowałeś się stworzyć własny zespół w 2013 roku, po czterokrotnym zdobyciu tytułu mistrza świata w turystyce w latach 2008, 2010,
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)