Po zaprezentowaniu wersji GT3 na Salonie Samochodowym w Paryżu, Audi zaprezentowało nową wersję R8 zarezerwowaną dla turystyki.
Mocowanie Ingolstadt nadal będzie zasilane atmosferycznym silnikiem V10 dostępnym w dwóch poziomach mocy, wyposażonym w filtr cząstek stałych. Blok ten jest identyczny z tym stosowanym w konkurencyjnej wersji GT3 i GT4. „Cywilny” R8 ma mniej więcej połowę wspólnych części z R8 LMS GT3.
Jeśli inżynierowie producenta w Les Rings uzyskali większą moc w części mechanicznej, pracowali także nad zawieszeniami, aby poprawić stabilność i precyzję. Kierowca będzie mógł wybrać najbardziej odpowiedni tryb jazdy pomiędzy trybem „Komfort”, „Auto”, „Dynamiczny” i „Indywidualny”. Wersja R8 V10 Performance Quattro oferuje trzy dodatkowe tryby: „Dry”, „Wet” i „Snow” na sucho, deszcz i śnieg.
Nowe R8 V10 potrzebuje 1,5 m mniej na przyspieszenie od 0 do 100 km/h i zatrzymuje się 5 m wcześniej po uruchomieniu z prędkości 200 km/h.
Standardowe felgi mają rozmiar 19 cali, ale dostępna jest opcja z 20-calowymi felgami. Klient może również wybrać hamulce ceramiczne zamiast oferowanych w standardzie hamulców stalowych.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)