Rekordy są po to, żeby je bić. Przekraczanie granic i tworzenie historii właśnie osiągnął mistrz świata samochodów turystycznych (WTCC 2017) po okrążeniu zarejestrowanym w 7'20''143, ze średnią prędkością ponad 170,4 km/h.
Nigdy wcześniej chiński producent nie ustanowił rekordu na tym torze, który wygląda jak niekończąca się kolejka górska (długość 21 km). Renault Mégane RS Trophy-R, były rekordzista w zakresie napędu na przednie koła (300 koni mechanicznych w porównaniu do 528 w przypadku Lynk & Co) jest 20 cali z tyłu.
„Kontynuowaliśmy rozwój koncepcji Lynk & Co 03 Cyan na najpotężniejszym torze na świecie– zwierzył się 38-letni szwedzki kierowca, gdy ten wysiadł z samochodu. Oceniam ten rekord na równi z moimi tytułami wyścigowymi. Samochód daje satysfakcję z jazdy w każdych warunkach, zarówno na torze Nürburgring, jak i na autostradzie. »
„Nadal przesuwamy granice i cele rozwojowe, jakie wyznaczyliśmy dla koncepcji Lynk & Co 03 Cyan, oświadczył niedawno Henrik Fries, szef działu badań i rozwoju branży motoryzacyjnej w Cyan Racing. Nasze dane pokazują potencjał i możliwości platformy Lynk & Co.”
Jeśli prędkość jest tam, o czym świadczy a Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w niecałe 4,5 sekundy, Oczywiste jest, że hałas jest równie wysoki w przypadku standardowego silnika o wartości ponad osiem tysięcy obrotów na minutę.
Skomentuj ten artykuł! 0