Nowa krew o godz Alpine

Firma ze strzałką A uchyliła zasłonę przed tożsamością trzech osób, które obejmą kluczowe role w firmie.

opublikowany 12/05/2021 à 18:01

Villemanta

0 Zobacz komentarze)

Nowa krew o godz Alpine

Jeśli nadal wątpisz w ambicjeAlpine, najnowsi rekruci powinni cię przekonać, że jest inaczej.

Pierwszym, który od 1 kwietnia pełni funkcję Wiceprezesa ds. Sprzedaży i Marketingu marki, jest Cédric Journel. Będzie także zasiadał w Komitecie Zarządzającym, obok François Pierrarda, który objął urząd 1 maja i który został mianowany dyrektorem ds. strategii i rozwoju biznesu jednostki biznesowej Alpine.

Wreszcie trzecim człowiekiem jest David Gendry, który zgodził się objąć rolę dyrektora ds. marketingu i komunikacji i podlega Cédricowi Journelowi.

« Pojawienie się Cédrica i Davida stanowi nowy impuls dla rozwoju handlowego i wartości marki Alpine, podkreśla Laurent Rossi, dyrektor generalnyAlpine. Ich doświadczenie zdobyte u prestiżowych producentów we Francji i za granicą stanowi siłę marki i daje impuls do rozwoju Alpine. Stawka jest wysoka, a cele ambitne, a ich umiejętności i zaangażowanie są niezbędne dla naszych ambicji i sukcesu. Kontynuując swój aktywny udział w opracowywaniu planu strategicznego Renaulution, umiejętności François będą kluczowe dla rozwojuAlpine. »

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o trójce szczęśliwców, powyżej znajdziesz zarys podróży każdego z nich.

urodzony w 1973 roku, Cedric Journal posiada tytuł MBA w HEC Paris. Po różnych doświadczeniach w świecie sportów motorowych i F1dołączył do Honda Motors jako programista sieci samochodowej. W 2000 roku dołączył do Grupy Volkswagen. Najpierw we Francji, gdzie zajmował różne stanowiska w działach sprzedaży, marketingu i rozwoju sieci, w tym zarządzania sprzedażą flotową, a swoje doświadczenie uzupełnił we Francji jako dyrektor marketingu Skody.  
W 2011 roku Cédric Journel dołączył do centrali Grupy Volkswagen, gdzie zajął się komunikacją międzynarodową, a rok później został mianowany wiceprezesem ds. marketingu, produktów i strategii na Chiny w FAW-VW. W 2016 roku awansował na stanowisko dyrektora generalnego marki Audi w Korei. Od 2019 roku Cédric Journel jest dyrektorem generalnym Volkswagen Import China. 

W ramach Renaulution, powstanie marki Alpine oraz integrację całej działalności związanej ze sportami motorowymi w ramach marki, Cédric Journel będzie również odpowiedzialny za rozwój przychodów związanych ze sportami motorowymi.

Cédric Journel ©Alpine

urodzony w 1992 roku, Francois Pierrard posiada tytuł magistra zarządzania uzyskany w ESSEC. W 2017 roku dołączył do firmy doradztwa strategicznego McKinsey & Company. Bierze udział w licznych misjach dla francuskich i międzynarodowych graczy przemysłowych i technologicznych: definiowanie planów strategicznych, fuzje i przejęcia, plany restrukturyzacyjne, transformacja cyfrowa itp. W 2020 roku dołączył Renault Przejdź do Działu Strategii i Rozwoju Biznesu i dołącz do zespołu dedykowanego planowi Renaulution. 

François Pierrard będzie odpowiedzialny za opracowanie planu działania dla podmiotu Alpine i rozwijać dźwignie wzrostu. 

© François PierrardAlpine

urodzony w 1976 roku, Davida Gendry’ego posiada tytuł magistra prawa gospodarczego i podatków uzyskany na Uniwersytecie w Aix en Provence. W 2000 roku rozpoczął karierę jako prawnik biznesowy w Grupie PSA Peugeot Citroën. W 2003 roku dołączył do funkcji Commerce i został mianowany Dyrektorem ds. Marketingu i Komunikacji Peugeot sport. W 2009 roku został dyrektorem sprzedaży i marketingu Peugeot w Czechach. 

W 2012 roku David Gendry dołączył do zespołów Volkswagen Group France jako dyrektor marketingu Seat France. W 2016 roku został mianowany globalnym dyrektorem cyfrowym Seat w Hiszpanii. W 2018 roku dołączył do Chin jako wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu w jednej ze spółek joint venture Grupy Volkswagen. Od 2020 roku David GENDRY jest dyrektorem generalnym marek Seat i Cupra w Portugalii. 

David Gendry będzie odpowiedzialny za zdefiniowanie ogólnej strategii marketingowej marki. Alpine w szczególności poprzez zarządzanie wdrażaniem działań marketingowych dotyczących produktów i sportów motorowych.

David Gendry ©Alpine

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz