Znaliśmy już specyfikacje techniczne limitowanej edycji 812 Superfast, która była w przygotowaniu Ferrari. Firma Maranello dała już przedsmak swojego najnowszego dzieła ujawniając kartę techniczną kilka dni temu, podczas spotkania w dniu 5 maja w celu uzyskania dalszych informacji.
Jednak w środę zaprezentowano nie jeden, ale ostatecznie dwa samochody z 812 Competizione i jego siostrą „Targa” 812 Competizione A. Napędzane wolnossącym silnikiem V12 o pojemności 6,5 litra i mocy 830 KM, rozwijającym maksymalną prędkość 9 obr/min, te dwa samochody niewątpliwie zachwycą purystów firmy.
Przeprojektowanie korbowodów, tłoków, wału korbowego i układu rozrządu było głównym zadaniem inżynierów z Maranello, którzy nie zapomnieli o tym, aby 812 Competizione było mniej zanieczyszczające środowisko, głównie poprzez nową kalibrację rozrządu i ilości wtryskiwanego paliwa oraz wzrost ciśnienia wtrysku.
Nowe elementy aerodynamiczne, które zostały już szczegółowo opisane (w tym szeroko zakrojone prace nad dyfuzorem), pozwalają na efektywniejsze chłodzenie płynu silnikowego o 10% w porównaniu z 812 Superfast, przy czym poprawiono także część dotyczącą hamulców.
812 Competizione wykazuje również o 38 kg mniej na skali dzięki ingerencji w układ napędowy, ale także w nadwozie, w tym ostatnim dzięki zastosowaniu włókna węglowego (przedni zderzak, tylny zderzak, tylny spojler i wloty powietrza). Dach Targi jest również wykonany z włókna węglowego.
Układ kierowniczy na cztery koła stanowi część ogólnego pakietu tych 812, co zapewnia większą zwrotność.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)