GCK powraca do przeszłości dzięki Delta Evo-E

Struktura Guerlain Chicherit odrestaurowała legendarny samochód Lancia, ale z ekologicznym akcentem.

opublikowany 06/05/2021 à 13:04

Gonzalo Forbes

0 Zobacz komentarze)

GCK powraca do przeszłości dzięki Delta Evo-E

Kiedy mówimy o Lancii Delta Evo, od razu na myśl przychodzą nam lata 1980. XX wieku i jej osiągnięcia w rajdowych mistrzostwach świata. Samochód stał się zabytkiem i jest celem wielu konserwatorów, takich jak Guerlain Chicherit i jego firma GCK.

W maju 2020 roku spółka Green Corp Konnection ogłosiła uruchomienie projektu e-restomod oraz marki GCK Exclusiv-e, której ambicją jest „ uwydatnianie kultowych pojazdów poprzez integrację elektryfikacji „. Rok później pierwsza kreacja GCK Exclusiv-e wreszcie ujrzała światło dzienne. To jest Lancia Delta Integrale.

Zmieniono nazwę na Delta Evo-E, ikonę rallye z lat 1980. i 1990. została całkowicie zmieniona. Rozebrany do nagiego samochodu, wzmocniono go, odnowiono jego części i zmodernizowano wnętrze. w najnowocześniejszy sprzęt multimedialny ".


©GCK

Jeśli chodzi o mechanikę, GCK logicznie zelektryzował układ napędowy, zachowując „oryginalny napęd na wszystkie koła i moc zgodną z modelem podstawowym”.

Chociaż Lancia Delta Evo-E jest elektryczna, zachowała manualną skrzynię biegów, która według jej twórcy „oferuje rzadkie i wyjątkowe wrażenia z jazdy jak na pojazd elektryczny”.

Od strony nadwozia ekologiczna wersja Delta zachowuje swoje klasyczne cechy z bocznymi wlotami powietrza, maską i tylnym spojlerem.


©GCK

Każdy model jest zatwierdzony we Francji i dostępny w limitowanej edycji. 36 Lancia Delta Evo-e i 11 Evo-e Rallye ujrzą światło dzienne w przyszłości, wszystkie przygotowane przez GCK Exclusiv-e.

« Do realizacji tego projektu wybraliśmy Lancię Delta Integrale, ponieważ ten pojazd był dla nas wszystkich marzeniem– precyzuje Guerlain Chicherit, prezes GCK. Jest to samochód rajdowy w pełnym tego słowa znaczeniu, niewątpliwie najbardziej niesamowity w swoich czasach, który pozostaje bardzo popularny wśród entuzjastów rajdów, do których nadal należę. ".

Didier Auriol, wicemistrz świata w 1990 roku w tym samym samochodzie, jest ambasadorem projektu GCK i Guerlain Chicherit.


©GCK

©GCK

 

Gonzalo Forbes

Odpowiedzialny za formuły promocji (F2, F3, FRECA, F4...). Niesiony dzięki łasce Franco Colapinto.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz