Honda szaleje na punkcie limitowanej edycji Civic Type-R

Honda zaprezentowała w fabryce JAS Motorsport dwie nowe wersje Civica Type-R.

opublikowany 20/02/2020 à 13:05

Medhiego Casauranga

0 Zobacz komentarze)

Honda szaleje na punkcie limitowanej edycji Civic Type-R

Aby dobrze rozpocząć rok 2020, Honda poddaje swojego Civica Type-R liftingu. Dwie wersje zostały zaprezentowane w fabryce włoskiego producenta JAS Motorsport we wtorek 18 lutego pod Mediolanem.

Przede wszystkim Civic Type R GT to nowa nazwa japońskiego sportowego sedana. Stylistycznie zachowano bardzo oryginalny wygląd. Oprócz nowej osłony chłodnicy poprawiającej układ chłodzenia, zmiany ulokowane są pod nadwoziem. 

Prowadzenie powinno zostać poprawione poprzez zastosowanie nowych przednich misek zawieszenia, a przednie i tylne ciche bloki są nowe. Kierowcy będą mogli bezwstydnie nacisnąć hamulce dzięki wprowadzeniu dwuczęściowych pływających przednich tarcz, które pomagają opóźnić przegrzanie i zmniejszyć hałas hamowania. 

Pod maską zachowano i nie zmieniono 2.0-litrowego silnika Vtec z turbodoładowaniem. Nadal wyświetla 320 koni mechanicznych przy 400 Nm momentu obrotowego. Honda Civic Type R GT będzie dostępna w sprzedaży we Francji w nadchodzących miesiącach.

Następnie włoscy inżynierowie z JAS Motorsport (odpowiedzialni za programy Hondy w WTCC, a następnie WTCR) również szaleli przy limitowanej edycji Type R. Pomalowany na żółto, na całym świecie zostanie wyprodukowanych tylko 1 egzemplarzy, w tym 000 dla Europy i tylko 100 we Francji.

Inspiracja wydaje się pochodzić z wersji Trophy-R Renault Megane. En effet, cette Type R est encore plus extrême que la version de base. Elle est équipée des pneus Michelin Sport Cup 2, la même monte que la Porsche Hybryda 918. 

Dodatkowo zapomniano o klimatyzacji i systemie audio/GPS na rzecz lżejszej konstrukcji. Silnik zyskuje na melodii dzięki usunięciu wielu paneli wygłuszających. 

Łącznie zaoszczędzono 47 kg przy następującym rozkładzie: – 10,4 kg na klimatyzację, – 5,4 kg na nagłośnieniu, – 14,3 kg na amortyzatorach, – 10 kg na felgach (20-calowe kute BBS) oraz – 6,9 kg z różnymi elementami mechanicznymi. 

Jeśli ta edycja limitowana nie będzie zbyt odpowiednia podczas fali upałów, nadal będziesz mógł zabrać swoje dzieci na tylny pokład. Rzeczywiście te dwa miejsca zostaną zachowane. 

Ostatecznie można liczyć na wzrost o około 6 euro w przypadku Type R Limited Edition w porównaniu do Type-R GT, który kosztuje już 000 43 euro. 

Medhiego Casauranga

Pasjonat historii sportów motorowych we wszystkich dyscyplinach, nauczyłem się czytać dzięki AUTOhebdo. Przynajmniej tak mówią wszyscy moi rodzice, kiedy widzą moje imię w środku!

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz