Ford GT widziany w 24 godziny Le Mans między 2016 a 2019 rokiem wydawało Ci się trochę powolne? Amerykański producent i jego partner Multimatic zakasali rękawy i oferują Państwu wersję zarezerwowaną wyłącznie dla toru, zwaną „Mk II”. Nawiązanie do zwycięskiej wersji klasyka Sarthe’go z 1964 roku jest oczywiste.
Samochód, zaprezentowany w czwartek 4 lipca w ramach Festiwalu Prędkości w Goodwood (Wielka Brytania), różni się od swojej starszej siostry przerobionym nadwoziem. Tylne skrzydło jest szersze, a przednia łopatka i dyfuzor zostały zmodyfikowane. W porównaniu z wersją seryjną, Mk II oferuje 400 razy większy docisk aerodynamiczny!
3.5-litrowy silnik EcoBoost zwolniony z Balance of Performance (BoP) w GTE Pro osiąga niezłą sumę 700 koni mechanicznych. „MkII odpowiada na często zadawane pytanie: «Jak daleko może zajechać Ford GT bez tych wszystkich ograniczeń?» » », wyjaśnia Larry Holt, kierownik techniczny w firmie Multimatic.
Aby uniknąć przegrzania, na dachu dodano wlot powietrza, a także innowacyjny system chłodzenia wodą natryskową. Ford Performance zapewnia niezwykle zwinne i dynamiczne zachowanie, w szczególności dzięki wyeliminowaniu elektronicznego prześwitu pod pojazdem. Odpowiada to przyrostowi 90 kg.
Z @StefanMuecke007 liderem w samochodzie wyścigowym GT, #FordGTMkII Heads-up #FOS Wzgórze z @smaxwell27 za kierownicą #Pierwsze spojrzenie pic.twitter.com/fkzNICjp3Q
— Multimatic (@Multimatic) 4 lipca 2019 r.
Ford GT Mk II zostanie wyprodukowany jedynie w 45 egzemplarzach; cenę sprzedaży ustalono na 1,2 miliona dolarów, oczywiście bez podatków.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)