Koenigsegg Gemera, 1 koni mechanicznych jak na hybrydowy sedan

Koenigsegg nazywa tę Gemerę „Mega-GT” i możemy to zrozumieć z karty technicznej. 

opublikowany 03/03/2020 à 16:50

Medhiego Casauranga

0 Zobacz komentarze)

Koenigsegg Gemera, 1 koni mechanicznych jak na hybrydowy sedan

Koenigsegg nie jest przyzwyczajony do konformizmu. Ich hipersamochody Agera i Regera w ciągu ostatniej dekady wielokrotnie pokazywały, że są szybsze od i tak już niezwykłych Bugatti Veyron i Chiron.

Mały szwedzki producent rozpoczyna rok 2020 z hukiem, prezentując we wtorek, 3 marca, pierwszy w swojej młodej historii czterodrzwiowy samochód. Gemera nie jest po to, żeby mewy mówiły, z silnikiem hybrydowym.

 

 

Trzycylindrowy mały blok o pojemności 2.0 litra i podwójnym turbodoładowaniu zapewnia moc 600 koni mechanicznych. Nieźle, ale w połączeniu z trzema silnikami elektrycznymi o mocy 1 koni mechanicznych daje nam to 1 baryłek i 700 Nm momentu obrotowego! 

Oczywiście przyspieszenia zapowiadają się demonicznie, z 100 km/h osiągnięte w 1”9. Maksymalna prędkość w trybie elektrycznym wynosi 300 km/h, w porównaniu do 400 km/h przy pomocy silnika spalinowego. 

 

Nie liczcie oczywiście na szaloną autonomię w trybie elektrycznym (oficjalnie 50 km, więc w rzeczywistym użytkowaniu na pewno mniej). Zbudowano tylko 300 egzemplarzy po nieujawnionej cenie. Może tak będzie lepiej. 

Medhiego Casauranga

Pasjonat historii sportów motorowych we wszystkich dyscyplinach, nauczyłem się czytać dzięki AUTOhebdo. Przynajmniej tak mówią wszyscy moi rodzice, kiedy widzą moje imię w środku!

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz