Dzięki mocy 300 KM i momentowi obrotowemu 400 Nm, pochodzącemu z 1,8-litrowej jednostki turbo, nowa wersja Renault Megane RS Trophy pokazuje swoje ambicje. Spadkobierca poprzednich, bardziej „ostrych” wersji Megane RS, rocznik Trophy 2018 z dumą zaprezentuje swoje tradycyjne żółte malowanie na Salonie Samochodowym w Paryżu.
Jeśli chodzi o aspekt mechaniczny Megane, inżynierowie Renault Sport skupili się na turbosprężarce bloku silnika, z turbiną zamontowaną na ceramicznym łożysku kulkowym. Dzięki właściwościom materiału tarcie jest podzielone przez trzy, przy skróconym czasie reakcji turbosprężarki. Nowy wydech poprawia również ogólną wydajność.
Jeśli chodzi o skrzynię biegów, Megane RS Trophy jest oferowane zarówno z sześciobiegową manualną skrzynią biegów, jak i w wersji EDC. Ten wybór zapewnia maksymalny moment obrotowy 420 Nm.
Wyposażony w podwozie Cup i twardsze zawieszenie (o 25% więcej w przypadku amortyzatorów i 30% w przypadku sprężyn) oraz mechaniczny mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu, RS Trophy ma również szereg specyfikacji technicznych, takich jak wytyczne dotyczące czterech kół.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)