McLaren Artura: hybrydowy punkt zwrotny

McLaren Artura, pierwszy z serii „HPH” (High-Performance Hybrid), jest obiecującą pierwszą hybrydą. Producent stawia na bezprecedensowe osiągi w połączeniu z wyjątkowo niską emisją CO2.

opublikowany 18/02/2021 à 18:18

Gonzalo Forbes

0 Zobacz komentarze)

McLaren Artura: hybrydowy punkt zwrotny

Nowa koncepcja nadwozia z włókna węglowego „MCLA” (McLaren Carbon Lightweigt Architecture), zapowiada się na nową technologiczną perełkę McLarena. Ta innowacja nadaje samochodowi przestronny wygląd, jednocześnie poprawiając jego osiągi. Pod hasłem „Forma podąża za funkcją” Artura ma być supersamochodem na szczycie ergonomii.

Po stronie silnika jest wyposażony w 6-litrowy benzynowy silnik V3 z podwójnym turbodoładowaniem, połączony z akumulatorem o dużej gęstości elektrycznej. Ten samochód sportowy wydaje się wyjątkowo wydajny, ponieważ osiąga 680 KM (585 KM w trybie cieplnym i 95 w trybie elektrycznym), przyspieszając od 0 do 100 km/h w 3 sekundy, szczególnie dzięki jego niezwykłej masie (1498 kg!), zmniejszonej dzięki nowym materiałom . Elektrohydrauliczne zawieszenie tylne poprawia zwinność i stabilność bestii, zapewniając prowadzenie na drodze obliczone w najdrobniejszych szczegółach.

Cechuje się szczególną oszczędnością, wszystkimi zaletami hybrydy i może pochwalić się emisją 129 gramów CO2 na kilometr. Bardzo ciekawy wynik za siłę napędową! Jego akumulator o mocy 7,4 W zapewniający zasięg elektryczny wynoszący 30 km wydaje się być jedyną plamą atramentu na jego CV.

Od strony kokpitu Anglicy postawili na wyrafinowany design, taki jak samochód z kierownicą przymocowaną do liczników i nowy 8-calowy ekran będący najnowocześniejszą innowacją z unikalnym dla McLarena systemem wspomagania.

McLarena Arturę można już zamawiać. Ceny zaczynają się od 215.000 XNUMX euro.

Gonzalo Forbes

Odpowiedzialny za formuły promocji (F2, F3, FRECA, F4...). Niesiony dzięki łasce Franco Colapinto.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz