McLaren w końcu rzucił zasłonę na Speedtail, który będzie pierwszym hipersamochodem brytyjskiej marki. Wyprodukowane w zaledwie 106 egzemplarzach za cenę 1,75 miliona funtów (prawie 2 miliony euro), nie licząc oczywiście podatków, to dzieło sztuki zaskakuje szczególnie rozciągniętą linią z korpusem z włókna węglowego o długości 5,2 m i wadze zaledwie 1430 kg.
Parkowanie stanie się łatwiejsze dzięki wysuwanym kamerom zewnętrznym, które zastąpią tradycyjne lusterka wsteczne stosowane w większości samochodów dla osób o niższych dochodach. Ten szczegół został faktycznie zaprojektowany, aby zoptymalizować aerodynamikę, co będzie dodatkowo wspomagane przez ruchome tylne błotniki i solidne felgi na przednich kołach. Brak osłony przeciwsłonecznej w menu, aby uniknąć odblasków, inżynierowie woleli opracować przednią szybę, która może przyciemniać się w zależności od potrzeb kierowcy i która zostanie umieszczona na środku przedziału pasażerskiego, podobnie jak w przypadku McLaena F1.
Wydajność jest godna ceny wywoławczej. Jeśli producenci są przyzwyczajeni do pomiaru czasu od 0 do 100 km/h, 12''8 pozwala tutaj osiągnąć prędkość 300 km/h. McLaren Speedtail będzie w stanie osiągnąć prędkość 403 km/h dzięki napędowi hybrydowemu o mocy 1050 KM, czyli prędkość, jakiej nigdy wcześniej nie osiągnął żaden dostępny na rynku uchwyt Woking. Ale za tę cenę kurs odzyskiwania punktów nie wydaje się aż tak drogi.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)