18 czerwca 1995 roku Yannick Dalmas, JJ Lehto i Masanori Sekiya zaproponowali McLaren ogólne zwycięstwo 24 godziny Le Mans, z mitycznym F1 GTR nr 59 brytyjskiego producenta, zgłoszony pod szyldem Kokusai Kaihatsu Racing.
25 lat później Woking będzie świętować ten sukces, umieszczając firmę wśród zwycięzców F1, Le Mans i Indianapolis, wprowadzając na rynek limitowaną serię modelu 720S, nazwanego na tę okazję Le Mans.
Nie należy spodziewać się żadnych zmian na poziomie mechanicznym, ponieważ 8-litrowy silnik V4 z podwójnym turbodoładowaniem o mocy 720 KM został logicznie odnowiony, ale wyglądem zewnętrznym i wnętrzem samochodu 720S Mans różni się od swoich bardziej „klasycznych” sióstr .
Dostępne będą dwa kolory nadwozia, McLaren Orange i Sarthe Grey, z przednimi i tylnymi splitterami oraz panelami progów w kolorze szarym Ueno. Wloty powietrza na dachu i elementy nadwozia zostaną pomalowane na błyszczącą czerń, aby zwiększyć kontrasty.
Zaciski hamulcowe nabiorą złotego odcienia, a pięcioramienne felgi będą przypominać te ze zwycięskiego F1 GTR.
Logo McLarena z okazji 25. rocznicy Le Mans zostanie umieszczone z boku samochodu, tuż przed tylnymi kołami. Należy pamiętać, że wszystkie numery podwozi zaczynają się od 298, czyli liczby okrążeń zwycięskiego samochodu w Sarthe w 1995 roku.
We wnętrzu fotele zostaną wyhaftowane z logo McLarena z okazji 25. rocznicy Le Mans oraz zamontowana zostanie tabliczka z identycznym napisem.
Samochód zostanie wyprodukowany w 50 egzemplarzach, w tym 16 zarezerwowanych dla Europy. Wszystko za cenę przekraczającą 283 000 euro.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)