Porsche oferuje swoją Panamerę w wersji GTS

Duży niemiecki sedan charakteryzuje się bardziej sportową estetyką i dynamiką.

opublikowany 16/10/2018 à 10:42

Bernard

0 Zobacz komentarze)

Porsche oferuje swoją Panamerę w wersji GTS

W zasięgu Panamera i Panamera Sport Turismo – coś w rodzaju 4-drzwiowego kombi strzeleckiego – z pewnością jest mocniejszy i wydajniejszy niż ta nowa wersja GTS, ale prawdziwych fanów dynamicznej jakości to nie obchodzi, ponieważ ostatecznie najbardziej sportowa jest ta odmiana. Dzięki zaostrzonemu podwoziu z obniżonym o 10 mm zawieszeniem i sztywniejszym elementom pneumatycznym kontrolującym ruchy nadwozia w większym stopniu, GTS jest w stanie zapewnić niespotykaną jak na ważącą prawie dwie tony sedana zwrotność.

 

Pod względem estetycznym GTS można rozpoznać po nadwoziu ozdobionym błyszczącymi czarnymi elementami i poczwórnym sportowym wydechu, który wydaje gardłowy i przepastny dźwięk. Wyposażone w 20-calowe czarne koła, Panamera i Panamera Sport Turismo GTS są wyposażone w 8-litrowy silnik V4.0 z podwójnym turbodoładowaniem i mocą 460 KM (+20 KM w porównaniu do starego modelu) i 620 Nm momentu obrotowego. Wystarczająco, żeby je wysłać 100 km/h w 4”1 i przy 292 km/h pionierski nowatorski. Na marginesie zauważmy, że modele GTS są dostępne wyłącznie z 8-biegowym, dwusprzęgłowym napędem na wszystkie koła PDK.

Na pokładzie znajdziemy typowy klimat modeli GTS, czyli pełną tapicerkę (fotele, kierownica, dźwignia zmiany biegów itp.) obszytą Alcantarą. Już dostępne do zamówienia modele Panamera GTS i Panamera Sport Turismo GTS są wyświetlane odpowiednio na stronie 141 197 euro i 144 077 euro we Francji.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz