Al-Attiyah-Baumel i Baragwanath-Perry najszybsi w prologu

11-kilometrowa rozgrzewka pozwoliła Katarczykowi i Francuzowi nabrać pewności siebie przed zaskakującymi Baragwanathem i Al-Rajhi.

opublikowany 02/01/2021 à 13:19

Medhiego Casauranga

0 Zobacz komentarze)

Al-Attiyah-Baumel i Baragwanath-Perry najszybsi w prologu

OK, Prolog ma tylko 11 terminali z 7 km Dakaru 646. Prolog oczywiście nie liczy się do klasyfikacji generalnej. Po przyswojeniu tych informacji możemy dokładnie przyjrzeć się wynikom tego kompleksowego szkolenia.

Na piaszczystym terenie 100 km od Jeddah (Arabia Saudyjska) zawodnicy 42. edycji mogli się zorientować i przede wszystkim ustalić kolejność startu do pierwszego etapu, zaplanowanego na niedzielę 3 stycznia z Jeddah do Bishy.

Désavantageuse pour certains, car il faudra balayer la piste et faire la trace pour les rivaux, la première place du Prologue a été décrochée par Nasser Al-Attiyah et Mathieu Baumel (Toyota). Le duo qataro-français était installé en tête jusqu’à que le 38e véhicule à franchir la ligne, le Century C6.R des Sud-Africains Brian Baragwanath et de Taye Perry ne fasse le même chrono !

 

 

Z tyłu, 8 cali przed nami, miejscowy Yazeed Al-Rajhi i Dirk von Zitzewitz (Toyota). Polak Jakub Przygoński i Timo Gottschalk (Toyota) tracą 12 cali.

Posiadacze tytułu, Carlos Sainz i Lucas Cruz (Mini) stracili 36 cali po powolnym przebiciu opony po dwóch km wysiłku. Jak wynika z wideo RTVE, Hiszpanie zmienili prawe tylne koło po nadejściu dnia.

Duchy Sebastian Loeb i Daniel Elena (BRX) pozostali w pierwszej dziesiątce podczas pierwszych okrążeń wyścigowych Hunterem zaprojektowanym przez Prodrive (10. miejsce). Niespodziewany zwycięzca 9. etapu w 1 r., Vaidotas Zala (Mini, 2020.), prawie się przewrócił!

 

 

Zła niespodzianka dotyczy Romaina Dumasa i Gillesa de Turckheima. Francuzi nienormalnie stracili ponad 6 stóp w sektorze, który nie sprawiał szczególnych trudności i plasowali się na końcu rankingu.

W SSV początkujący Kris Meeke (PH Sport) prowadzi z 2-calową przewagą nad najmłodszym uczestnikiem tegorocznej edycji, Sethem Quintero (Overdrive), który ma zaledwie 18 lat! Mattias Ekström (Yamaha) jest 8., ze stratą prawie 30 cali.

Medhiego Casauranga

Pasjonat historii sportów motorowych we wszystkich dyscyplinach, nauczyłem się czytać dzięki AUTOhebdo. Przynajmniej tak mówią wszyscy moi rodzice, kiedy widzą moje imię w środku!

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz