Andreas Roos: „Kiedy byłem dzieckiem, mój ojciec zawsze jeździł BMW”

To właśnie na Florydzie, na marginesie 24-godzinnego wyścigu w Daytona, Niemiec opowiedział nam o swojej karierze. Po dwudziestu latach w sporcie motorowym ten, który marzył o byciu inżynierem wyścigowym DTM, został szefem zawodów firmy zajmującej się śmigłami, zastępując swojego przyjaciela Mike'a Kracka. Oczywiste dla kogoś, kogo rodzice woleliby, żeby przejął rodzinne apteki.

opublikowany 18/02/2024 à 18:00

Walenty GLO

0 Zobacz komentarze)

Andreas Roos: „Kiedy byłem dzieckiem, mój ojciec zawsze jeździł BMW”

©BMW

Witaj Andreasie! Wybór BMW XM Competition mnie nie dziwi. Na początek, czy możesz przedstawić się naszym czytelnikom?

Obecnie jestem dyrektorem BMW M Motorsport. Swoją karierę w sportach motorowych rozpocząłem dość wcześnie. W całej mojej karierze zawodowej nigdy nie robiłem niczego innego niż to. Mam to szczęście, że moją pasją jest praca.

Jak się urodziła?

Zaczęło się w bardzo młodym wieku, zawsze siedziałem przed telewizorem i oglądałem wyścigi. Mój ojciec kochał sporty motorowe. Zainteresowało mnie to od początku, mimo że pochodzę z rodziny zajmującej się wyłącznie farmaceutyką. Mój dziadek jest farmaceutą, podobnie jak moja mama, mój ojciec i moja siostra. Wszyscy w moim kręgu rodzinnym są. Jestem czymś w rodzaju czarnej owcy! Kiedy byłem dzieckiem, mój tata zawsze jeździł BMW, nigdy czymkolwiek innym. To musi pochodzić od niego. Zacząłem robić karting, ale w pewnym momencie zdałem sobie sprawę, że lepiej być po drugiej stronie ściany pit-stopu. Zabawne jest to, że jeżdżąc gokartami, złożyłem wniosek o stypendium BMW. Zostałem zaproszony na selekcję, ale tego samego dnia miałem egzamin. Poszedłem więc do szkoły i nie dołączyłem wtedy do BMW. Musiałem mieć 18 lub 19 lat. Moi rodzice mają dwie apteki, powiedziałam sobie, że powinnam przejąć ich biznes. Zacząłem więc studiować medycynę. Jednak po półtora roku stwierdziłam, że to nie dla mnie.

Z jakich powodów

Walenty GLO

Dziennikarz. Reporter rajdowy (WEC, IMSA, ELMS, ALMS) i czasami F1 lub IndyCar.

Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.

Pozostało Ci 90% do odkrycia.



Już subskrybujesz?
Zaloguj się


  • Nieograniczone przedmioty premium
  • Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
  • Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
COUV-2433

0 Zobacz komentarze)

Kontynuuj czytanie na te tematy:

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz