Antonello, dlaczego wybrałeś Ferrari Do tego 296 GTB Carpooling ?
Dla mnie i Ferrari jest to samochód przyszłości. Zastępuje model 488, który osiągnął najlepsze wyniki w Wytrzymałość w GT w ostatnich latach. Posiada również silnik będący podstawą tego, który będzie używany w naszym LMH w akcji w przyszłym sezonie. Poza tym prowadzenie tego samochodu jest niesamowite. Jest zarówno łatwa, jak i agresywna, ze spektakularnymi liniami. Obecnie to on najlepiej reprezentuje Ferrari.
Urodziłeś się w 1967, roku hat-tricka Ferrari w 24-godzinnym wyścigu Daytona. Czy Twoja pasja do sportów motorowych zrodziła się z prototypów, które wstrząsnęły Twoim dzieciństwem?
Tak, dorastałem w magicznym czasie. Urodziłem się w Rzymie i pamiętam wyścig w Vallelunga w 1973 roku, miałem sześć lat. Przez siedem czy osiem lat dużo rywalizowałem na bardzo dobrym poziomie. Niestety nie miałem dużego budżetu i już w wieku 19 lat zdałem sobie sprawę, że bez niego trudno byłoby mi zrobić karierę. Zrobiłem więc wszystko, co mogłem, aby pracować w świecie wyścigów samochodowych. Zostałem dyrektorem sportowym małego zespołu Formuła 3 Włoch, następnie w Formule 3000 (Zespół Forti Corse. Notatka redaktora). Następnie zająłem fon
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)