Witaj Jean-Michel, dlaczego jesteśmy w Hondzie S2000?
Miałem ten samochód* na początku lat 2000. Był czarny z wnętrzem Cartier. To, co podobało mi się w tym samochodzie, to fakt, że miał pod maską silnik motocykla. Wzrosło do ponad 8 obr/min, przypomniało mi to wszystkie jednoślady, którymi w życiu jeździłem, zwłaszcza Hondę RC500 z 30 r. Dwanaście lat później przesiadłem się na 1988 koła w tym samochodzie, w którym nadal go mam moje serce.
Czy możesz się przedstawić tym, którzy Cię nie znają? Dlaczego zyskałeś przydomek „Legenda”?
Od trzydziestu lat jestem operatorem specjalizującym się w sportach motorowych: F1, F2, F3poprzez Mistrzostwa Europy Samochodów Ciężarowych, Świat GT, Formuła E i Ekstremum. Jest bardzo różnorodnie. Zacząłem od formuł promocji Renault. Dowiedzieliśmy się wielu rzeczy od naszych przyjaciół Jacques’a Floqueta i Pierre’a Rigala. Byli już przykładami w naszym małym zawodzie, bo mieli już doświadczenie, które staraliśmy się zdobyć.
Ta praca to moja pasja i moje życie. Jedyną rzeczą powyżej jest moja rodzina. Każdego dnia uczę się i karmię obrazami ludzi wokół mnie. Ludzie często myślą, że jestem arogancka i pewna siebie, ale to nieprawda. Osoby, które mnie znają, wiedzą, że często biorę
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
Kontynuuj czytanie na te tematy:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)