Jutta Kleinschmidt: „Dorastałam w przekonaniu, że dla kobiety wszystko jest możliwe”

Dwa tygodnie po Fabrizii Pons (Ah 2345) kolejna wspaniała postać kobieca w sportach motorowych zaprasza nas do jednego ze swoich legendarnych samochodów. No cóż, nie do końca: zwycięzca rajdu Paryż-Dakar z 2001 r. odkrył na biwaku w Riyadzie (Arabia Saudyjska) Mitsubishi Pajero przygotowane przez austriackiego entuzjastę, który był szczególnym fanem jego wyczynów w Afryce.

opublikowany 28/01/2022 à 13:00

Medhiego Casauranga

0 Zobacz komentarze)

Jutta Kleinschmidt: „Dorastałam w przekonaniu, że dla kobiety wszystko jest możliwe”

Jutta Kleinschmidt © Julien Delfosse

To Mitsubishi ścigało się w Dakarze Classic; co to dla Ciebie znaczy?

Naprawdę miło jest widzieć, że pasjonat zdecydował się na dokładne odtworzenie dekoracji mojego zwycięskiego samochodu 21 lat temu! (Peter Brabeck, właściciel samochodu 4×4, wdaje się w rozmowę. „ W zeszłym roku odrestaurowałem Pajero. To mój pierwszy rallye-raid i spotykam Cię pierwszy raz, jestem wzruszony! Proszę podpisać lusterko wsteczne ") Czy mogę przejąć kierownicę? (Peter Brabeck bez wahania daje mu klucz. Nota wydawcy) Ma w sobie ten sam silnik V6, ale skrzynia biegów nie jest zabytkowa.

W dalszym ciągu przemierzasz biwak w Dakarze dzięki swoim obowiązkom w Międzynarodowej Federacji Samochodowej (FIA)…

Przez ostatnie trzy lata byłem przewodniczącym komisji Off-road na zlecenie Jeana Todta (prezes FIA od 2009 do 2021 roku. Nota redaktora). Moim celem było połączenie FIA ​​i ASO (organizator Dakaru. Przyp. red.) wyobrazić sobie Mistrzostwa Świata. Kiedy jeździłem, marzyłem o walce o taki tytuł, ale nigdy do tego nie doszło. Wreszcie możemy zobaczyć wszystkie zmiany wprowadzone w ostatnim czasie: utworzenie SSV, następnie wyraźne oddzielenie SSV od T3, T1 Ultimate dedykowany nowym źródłom energii, takim jak hybrydowe Audi, biopaliwa (obowiązkowe w T1 w 2023 r. Nota redaktora) itp.

Na poziomie sportowym również skomplikowałeś sprawę…

Dokładny. Cyfrowa książka drogowa, przekazywana rano w dniu etapu, czyni wyścig bardziej interesującym, ponieważ ponownie możliwe są błędy. Tak było pierwotnie. Drugi kierowca nie może już korzystać z Google Earth i planować odcinek specjalny na następny dzień.

Czy konieczne było ożywienie dyscypliny, która traciła dynamikę?

Od 2008 r. liczba uczestników nie uległa zmianie

Medhiego Casauranga

Pasjonat historii sportów motorowych we wszystkich dyscyplinach, nauczyłem się czytać dzięki AUTOhebdo. Przynajmniej tak mówią wszyscy moi rodzice, kiedy widzą moje imię w środku!

Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.

Pozostało Ci 90% do odkrycia.



Już subskrybujesz?
Zaloguj się


  • Nieograniczone przedmioty premium
  • Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
  • Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
COUV-2433

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz