Cóż za wspaniały sposób na rozpoczęcie dnia w tym samochodzie…
Jest Porsche 964 RS z 1992 r. Z tym samochodem jestem członkiem Porsche Club RS de France, klubu otwartego tylko dla właścicieli 2.7L RS, 964 RS lub 993 RS z bardzo rygorystycznymi zasadami wstępu, który gromadzi całą historię tych samochodów, łącznie z moim. Ten odcień fuksji, czyli po niemiecku „Stern Ruby”, był kolorem prezentacyjnym na Salonie Motoryzacyjnym we Frankfurcie w październiku 1991 r. Jest to odcień dość powszechny w 964 RS z morskim błękitem, miętową zielenią, pomarańczową mandarynką i cudownymi żółciami było sporo białych i czarnych. Zaczynamy znowu widzieć jasne kolory u wszystkich producentów, podczas gdy dziesięć lat temu na rynku dominowały szarości i czerni, to było smutne! Kupiłem ten samochód pod koniec lat 90-tych, miał na liczniku 10 000 km, dziś pokazuje 117 000. Z Porsche Club RS of France brałem udział w Targa Florio na Sycylii we wrześniu 2021 roku. Pojazdami udaliśmy się w dół do Genui, skąd popłynęliśmy łodzią do Palermo, po czym wznowiliśmy trasę Targa i dodaliśmy 3 km do zegara. Nas to nie obchodzi, bo w przypadku Porsche nie mówimy już o kilometrach, liczy się stan auta. Porsche jest stworzone do jazdy, to przede wszystkim przedmiot przyjemności.
Idealny samochód dla prezesa Porsche Club Motorsport France…
Prezesem klubu jestem od 2012 roku, to prawda, że szybko to mija. Założony w październiku 1961 roku przez Auguste’a Veuilleta, wówczas importera Sonauto we Francji, Francuski Klub Porsche jest znakomitą instytucją. Wieprzowina
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
Kontynuuj czytanie na te tematy:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)