Kto jeszcze kilka miesięcy temu mógł uwierzyć, że pewnego dnia zobaczymy wspaniałą Lancię Delta Integrale w oficjalnych zawodach? Ten samochód jest niepokonany rallye na przełomie lat 1980. i 1990., dawno nie był w grze, a nawet stracił zgodę na ściganie się w WRC pod koniec 2000 r. A jednak... kryzys klimatyczny zrodził ostatnio pomysły, o których nikt wcześniej nie pomyślał, jak na przykład danie drugiego życia ikonom motoryzacji poprzez zastąpienie ich silników cieplnych napędem elektrycznym w epoce czasu .
Guerlain Chicherit i GCK Motorsport podjęli się tego wyzwania w rallycrossie… i całkiem nieźle im się to udało. Po raz pierwszy publiczny występ w ten weekend na torze Nürburgring, scenie ostatniej rundy mistrzostw świata w sezonie 2022 Rallycross„Nowa generacja” Lancii Delta zaskoczyła ludzi. Niektórzy obserwatorzy obecni w Niemczech nadali mu wygląd Grupy B dzięki poszerzonym skrzydłom i monumentalnemu tylnemu skrzydłu. Pozostało tylko przepuścić go przez wywoływacz chronometru...
Dobre nastroje pomimo kraksy GCK
Pierwsza runda potwierdziła dobre pierwsze wrażenia, ponieważ drugie miejsce wydawało się pewne na początku przedostatniego okrążenia, kiedy wyścig kierowcy Savoyarda dobiegł końca w wyniku uderzenia o sile 2G w ścianę, na którą zepchnięto Kevina Hansena winnego manewr, delikatnie mówiąc, ryzykowny.
Pierwszy wyścig naszej Lancii Delta Evo-e RX. I dobra wiadomość, jest dobrze urodzony! @GChicherit był drugi na przedostatnim okrążeniu, ale niestety…#worldrx @FIAWorldRX @motul pic.twitter.com/DCOI42nfBm
— GCK Motorsport (@GCKmotorsport) Listopad 12, 2022
W niedzielny poranek zespół mógł być zadowolony, że udało mu się postawić samochód z powrotem na czterech kołach. Następnie dwa wyścigi tego dnia zamieniły się w pełnowymiarowe sesje testowe, dające możliwość zdobycia doświadczenia w rzeczywistych warunkach.
„Chciałbym pogratulować mojemu zespołowi, który pracował dzień i noc przez ostatnie kilka tygodni, aby ukończyć samochód na czas. – oświadczył Guerlain Chicherit po wydarzeniu w Niemczech. Ona jest wspaniała. Nigdy w mojej 20-letniej karierze nie byłem tak niecierpliwy, aby usiąść za kierownicą. Wyniki są niezwykle pozytywne, ponieważ rywalizujemy z zawodnikami, którzy rywalizowali już w dziewięciu wyścigach samochodami elektrycznymi nowej generacji. Teraz wykorzystamy zimę, aby przeanalizować dane zgromadzone w ten weekend i wprowadzić niezbędne modyfikacje. Wrócimy za rok na pełny sezon, miejmy nadzieję, że z dwoma samochodami. »
CZYTAJ TAKŻE > Ukarany przebiciem Sébastien Ogier nokautuje Pirelli: „Może pewnego dnia porozmawiamy o ich gównianej pracy”
Kontynuuj czytanie na te tematy:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)