Według najnowszych doniesień Special ONE Racing wciąż oczekuje na zakończenie śledztwa FIA, przygotowywał się do sezonu 2024. Miało to oznaczać jego powrót do World RX po pożar, który niestety zniszczył Lancię Delta autorstwa Guerlaina Chicherita i Sébastiena Loeb.
Jednak pierwotny plan ostatecznie upadł. Nic więc dziwnego, że faza odbudowy samochodu jest bardzo długa, co udaremnia projekt powrotu Special ONE Racing w 2024 r. po opuszczeniu ostatnich 4 spotkań w 2023 r. W obliczu tej sytuacji francuska struktura, blisko powiązana z Guerlainem Chicheritem, zdecydowała się zrezygnować z World RX w 2024 r.
« W tym roku pewne jest, że nie weźmiemy w nim udziału, zapewnił nas Guerlain Chicherit w Arabii Saudyjskiej, gdzie przygotowuje się do startu w Dakarze (5-19 stycznia). Samochody, które spłonęły w zeszłym roku, nawet nie zaczęto odbudowywać. Prowadzimy rozmowy z usługodawcami, aby ustalić, w jaki sposób otrzymamy wynagrodzenie. Budowa samochodu trwa prawie rok. Nawet przy najlepszej woli na świecie nie da się być obecnym w 2024 roku. Skupimy się na W2RC. »
Rok 2024 będzie zatem kręcił się wokół rallye-raid dla francuskiego pilota, który niedawno ogłosił rozpoczęcie współpracy ze swoim odpowiednikiem Guillaume de Mévius. Sojusz francusko-belgijski, który rozpocznie się w Dakarze i będzie trwał przez kilka sezonów w Rajdowych Mistrzostwach Świata W2RC, z udziałem Toyota Hiluxa T1+.
CZYTAJ TAKŻE > Special ONE Racing chwali pracę FIA w dochodzeniu w sprawie pożaru
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)