Analiza techniczna – kategoria SSV

W ostatnich latach zaobserwowaliśmy pojawienie się bardzo odrębnej kategorii rajdów – SSV. Lekkie dwumiejscowe pojazdy z odłączanym napędem na 4 koła, z wielu powodów są nowymi królami piasków.

opublikowany 19/12/2022 à 16:19

Gautier uspokaja

0 Zobacz komentarze)

Analiza techniczna – kategoria SSV

Kategoria SSV pojawia się w rajdach od kilku lat © Frédéric Le Floch / DPPI

Pojazdy SSV („pojazdy side-by-side”) lub „pojazdy lekkie” dzielą się na 2 kategorie: T3 (lekkie proto) i T4. T4 to maszyny wywodzące się z dużej serii, posiadające tylko kilka funkcji, takich jak standardowa klatka bezpieczeństwa FIA i 130-litrowy zbiornik „maratonowy”, podczas gdy T3 to prawdziwe prototypy z rurowym podwoziem zaprojektowanym od A do Z przez marki. w zawodach. Ogólnie rzecz biorąc, są to szczególnie wydajne maszyny i nie ma takiej potrzeby

Gautier uspokaja

Dziennikarz MotoGP, Nascar, Rallye France, Endurance i Classic... Między innymi.

Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.

Pozostało Ci 90% do odkrycia.



Już subskrybujesz?
Zaloguj się


  • Nieograniczone przedmioty premium
  • Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
  • Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
COUV-2433

0 Zobacz komentarze)