Każdy, nawet trochę oświecony fan sportów motorowych, zna wiedzę i powagę Audi. Przed Quattro, świat rallye opierał się wyłącznie na ruchomej osi tylnej. Przed R10 TDI diesel nie mógł przyzwoicie wygrać 24 godziny Le Mans. Przed R18 hybryda była czymś dla bohemy i ludzi dbających o środowisko, nie troszczących się o przyjemność z jazdy. Marka z pierścieniami próbuje zrobić coś nowego dzięki innowacjom dzięki RS Q e-tron. Firma z Ingolstadt ma tę zaletę, że wyraża się bardzo jasno: nazwa ich maszyny jest równie zawiła, jak zastosowana w niej technologia. „ To fabryka gazu, rozpoznaje także Édouarda Boulangera (patrz QR), pilota Stéphane’a Peterhansela. Wspólna obsługa czterech silników jest niezwykle złożona. Do tego dochodzi akumulator i cała instalacja wysokiego napięcia. (800 woltów). Ten samochód jest cztery razy bardziej skomplikowany niż zwykły samochód. » Zacznijmy od podstaw. Z czego zbudowany jest ten wyjątkowy samochód w historii sportu?
Serce Maca
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)