W Bahrain Raid Xtreme (BRX) wolimy pracować dyskretnie. Ostatni publiczny występ Thunder zbudowanego przez Prodrive miał miejsce w lipcu w Baja Aragon gdzie Sébastien Loeb i Fabian Lurquin nieznacznie ponieśli porażkę w starciu z Nasserem Al-Attiyahem i Mathieu Baumelem (Toyota).
Konwersja do wersji T1+ (pasy poszerzone o 30 centymetrów, 37-calowe opony w porównaniu do 32 i zwiększony skok zawieszenia o 70 milimetrów), angielski 4×4 przechodzi testy w Zjednoczonych Emiratach Arabskich i nie zamierza startować w żadnym wyścigu do Dakaru (2-14 stycznia 2022 r.) .
Prowadzimy 🚗🚗🚗 zespół samochodowy na 8,375km @dakar w styczniu. @SebastienLoeb & @NaniRoma dołączy @terranovaorly. Cała trójka będzie rywalizować w nowym, zasilanym w sposób zrównoważony 🌿🌿 Prodrive Hunter T3+# Dakar2022 @Dakarinsaudi_pl pic.twitter.com/gFzUi4h09L
— Bahrajn Raid Xtreme (@BRAidXtreme) Listopad 29, 2021
Rzeczywiście, BRX pominie zaplanowany na początek grudnia Rajd Ha'il (Arabia Saudyjska) ze względu na niski przebieg niektórych etapów (249 km trzeciego dnia, 148 km czwartego dnia, łącznie 969 km). Zamiast tego brytyjska drużyna będzie kontynuować potajemne treningi w Dubaju z trzema załogami: Loeb-Lurquin, Roma-Haro i nowicjusze Terranova-Oliveras.
„Bardzo dobrze czuję się w nowym samochodzie, zapewnia dziewięciokrotny rajdowy mistrz świata (WRC). Testowaliśmy go we wszystkich warunkach, jakie spodziewamy się zobaczyć na Dakarze. Dzięki nowym szerszym oponom mogliśmy utrzymać prędkość na nierównych i kamienistych odcinkach przy znacznie mniejszym ryzyku przebicia. Fabian i ja wkrótce mamy kilka dni testów, podczas których spędzimy dużo czasu skupiając się na nawigacji, ponieważ będzie to ponownie bardzo ważne w Arabii Saudyjskiej. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)