Sven Quandt: „Niezawodność nigdy nie była problemem”

Sven Quandt, szef zespołu

opublikowany 05/01/2019 à 16:06

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Sven Quandt: „Niezawodność nigdy nie była problemem”

Nieobecny na najwyższym stopniu podium Dakar od 2015 roku oraz zwycięstwo Nassera Al-Attiyaha i Matthieu Baumela na Mini ALL4 Racing, Drużyna X-Raid wydaje się być w stanie odzyskać zwycięstwo w tym roku, natomiast w 100% peruwiańska impreza rozpocznie się w poniedziałek na pierwszych kilometrach z czasem.

Koniec drugiej przygody Peugeot sport pozwolił Svenowi Quandtowi, szefowi niemieckiej struktury, w zeszłym roku zrekrutować trzech z czterech mieszkańców Lwa, przy czym dotychczasowy zwycięzca Carlos Sainz, rekordzista zwycięstw Ze Stéphane Peterhans et Cyryl Despres.

Un trio qui parait sur le papier grand favori face aux Toyota Hilux – Overdrive d’Al-Attiyah ou de de Villiers, mais aussi face à la Peugeot 3008 DKR – PH Sport de Sébastien Loeb. A Sven Quandt nie waha się wspierać widocznego postępu buggy dom, rozwijany równolegle z funkcjonowaniem tradycyjnego JCW 4×4.

„Rozwój został osiągnięty we wszystkich obszarach, komentuje Quandt. Carlos Sainz zapoznał się z samochodem od początku 2018 roku, co pozwoliło na wprowadzenie zmian od początku i we właściwym kierunku.

Wprowadzono niewielkie zmiany dotyczące podstawowych komponentów i ustawień, ale z pewnością pomogły uczynić buggy jeszcze bardziej konkurencyjnym. Od tego czasu trwają testy i niezawodność nigdy nie była problemem.

Kierowcy są bardzo zadowoleni ze swoich samochodów. Po przejechaniu trudnych kilometrów na bardzo nierównych trasach zwrócili uwagę, że innym samochodem prawdopodobnie zatrzymaliby się po około jednej trzeciej przejechanych kilometrów.

Niezawodność jest kluczem, dlatego stale poszerzamy możliwości. Nie twierdzę, że nasze podwozie się nie zepsuje, ale zajdziemy dalej niż inne podwozia. Będziemy ciężsi niż większość, ale da nam to większy margines bezpieczeństwa, jeśli popełnimy duży błąd. »

Carlos Sainz, zwycięzca południowoamerykańskiej imprezy 2018 modelem 3008 DKR Maxi, przyznaje, że jest zadowolony z możliwości swojego nowego pojazdu, który po Peugeocie odkrywa zupełnie nowy zespół.

„Zrobiliśmy duży postęp” – wyjaśnia dwukrotny mistrz świata. WRC 1990 – 1992. Spotkania z zespołem pomogły nam ulepszyć pewne obszary poprzez wprowadzenie drobnych zmian i w porównaniu do zeszłorocznego samochodu jest zupełnie inaczej, jeśli chodzi o zawieszenie, równowagę, hamulce i masę.

To naprawdę duży program, ale jesteśmy dobrze przygotowani. Oczywiście zawsze masz wrażenie, że możesz zrobić więcej, ale zrobiliśmy znaczny postęp. »

 

 

 

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz