Zaprezentowane w 2002 roku Ferrari 575 stanowi ostateczną ewolucję modelu 550 wprowadzonego na rynek w lipcu 1996 roku na torze Nürburgring (Niemcy) z pokładowym Michael Schumacher i Eddie Irvine, ówczesni posiadacze Stabilny en Formuła 1. Lors de sa présentation, bien que la 550 affichât des gènes propices à la piste, le constructeur italien refusait de l’engager en compétition. Plusieurs initiatives de préparat
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
Aby przeczytać także
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)