Lancia LC2, podobnie jak jej poprzedniczki, wykorzystuje aluminiowe podwozie typu monocoque oraz nadwozie z kevlaru i włókna węglowego, a wszystko to wykonane przez firmę Dallara. Aby zmotoryzować prototyp, Ferrari permet à Lancia, et en particulier à Abarth, d’utiliser certaines pièces du V8 3.0 litres atmosphérique à 32 soupapes de sa 308 GTBi Quattrovalvole. Abarth se penche sur le berceau du robuste, mais peu puissant V8 et
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
Aby przeczytać także
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)