Różnice między różnymi LM P2 były tak minimalne, że podczas kwalifikacji do 4-godzinnego wyścigu w Le Castellet mogło wydarzyć się wszystko. Tak właśnie było w tę sobotę podczas pierwszej sesji w tym roku WIĄZY z niespodziewanym pole position Mathiasa Beche za kierownicą TDS Racing x Vaillante nr 31 z czasem 1:43.038. Genewski kierowca pokonał Toma Gamble’a (United Autosports nr 22) i Louisa Delétraza (Prema nr 9), przedzierając się przez duży ruch na torze Paul-Ricard.
Sesja zakończyła się pod flagą po zatrzymaniu się Graff Racing na poboczu toru. Wiele zespołów, zwłaszcza po stronie COOL Racing, utknęło w pułapce z powodu ograniczeń torów. Faworytem była szwajcarska drużyna, ale odwołane okrążenie i wywieszenie czerwonej flagi uniemożliwiły mężczyznom Mikołaj Lapierre umieścić dowolny czas w banku. Wystartują z tyłu peletonu, w towarzystwie dwóch innych LM P2 bez licznika czasu: Algarve Pro Racing nr 47 (Falb, Allen, Peroni) i Graff Racing (Trouillet, Page, Droux).
COOL Racing pociesza się w LM P3
W kategorii LM P3 uplasował się 17. zawodnik COOL Racing, który za kierownicą Ligiera JS P1 – Nissan ustanowił najlepszy czas Malthe’a Jakobsena z czasem 49.008:320. Duńczyk pokonał Brytyjczyka Alexa Kapadię w innym Ligierze, numer 5 w RLR MSport i drugim COOL Racing, numer 27 prowadzony przez Francuza Antoine'a Doquina. Trochę satysfakcji wśród Helwetów pomimo skomplikowanej sesji w LM P2.
Niespodzianki pochodzą z kategorii LMGTE, gdzie Memo Gidley był najszybszy Ferrari F488 GTE EVO nr 32 firmy Rinaldi Racing w czasie 1:54.755. Ahmad Al Harty naAston Martin Zawodnik nr 69 Vantage AMR z Oman Racing wraz z TF Sport i Sarah Bovy w Ferrari F488 GTE EVO nr 83 Iron Dames stanęli na podium.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)