Po oficjalnych testach, które odbyły się na początku tygodnia w Monzy we Włoszech, zawodnicy zarejestrowali się WIĄZY uda się do Wielkiej Brytanii i Silverstone, aby wziąć udział w pierwszej imprezie sezonu w sobotę 15 kwietnia, na marginesie zawodów WEC.
W najwyższej kategorii LM P2 znalazło się dwanaście samochodów, reprezentowanych przez trzech producentów podwozi: Oreca, Ligier i Dallara. Klan Var będzie prowadzony przez 07-Gibson nr 21 DragonSpeed z trio Lapierre-Hanley-Hedman oraz przykład wpisany pod szyldem G-Drive Racing i powierzony firmie Roussel – Rojas – Hirakawa. Graff Racing Pascala Rauturiera wystawi na tor dwa Oreca 07 dla Trouillet – Petit – Guibbert i Bradley – Allen – Matelli.
Panis-Barthez Compétition, Algarve Pro Racing, IDEC Sport Racing, United Autosports i Tockwith Motorsports utworzą kontyngent Ligier JS P217, stanowiący większość w peletonie LM P2. Cetilar Villorba Corse i High Class Racing wystartują na Dallara P217.
To właśnie w LM P3 znajdziemy największą liczbę zarejestrowanych samochodów z 17 prototypami. Rywalizacja będzie się składać niemal wyłącznie z Ligierów JS P3, z wyjątkiem Norm M30 z M.Racing – YMR i Oregon Team. Należy pamiętać, że członek drużyny Yanna Ehrlachera i Ricky’ego Capo na M.Racing – YMR Norma M30 pozostaje nieznany po wypadku Gwenaël Delomier w Prologu.
Sept GTE s’affronteront en Angleterre, avec Porsche, Ferrari et Aston Martin jako headlinery. W tej kategorii pozostaje jeszcze jeden kierowca, a mianowicie kolega z drużyny Wolfa Henzlera w wyścigu nr 911 Proton Competition 88 RSR.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)