ELMS – Greaves Motorsport zatytułowane w Estoril

Jeśli zwycięstwo w ostatniej rundzie ELMS 2015 przypadło wyścigowi Oreca 05 w Thiriet należącym do TDS Racing, tytuł zgarnęliby Gary Hirsch, Jon Lancaster i Bjorn Wirdheim (Greaves Motorsport).

opublikowany 18/10/2015 à 18:34

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

ELMS – Greaves Motorsport zatytułowane w Estoril

Finał 4-godzinnego wyścigu w Estoril Europejski Le Mans Serie, poświęciłem Greaves Motorsport Bjorna Wirdheima, Jona Lancastera i Gary’ego Hirscha. Kierowcy Gibsona 015S-Nissan nr 41 poradzili sobie ze zmieniającymi się warunkami pogodowymi w Portugalii, które w szczególności uwięziły ich rywali z JOTA Sport, Simona Dolana, który popełnił błąd w deszczu i stracił cenny czas w wyniku nieszczęśliwego wypadku.

Pomimo kary w kwalifikacjach, prowadzącej do startu z ostatniego miejsca w LM P2, a następnie zatrzymania się na koniec wyścigu, drugie miejsce dla trio z Lancaster? Wirdheima? Hirsch wystarczy, aby zapewnić sobie tytuł.

Le Thiriet przez TDS Racing w tę niedzielę był nietykalny, co zakończyło się wyraźnym sukcesem załogi statku nr 05 Oreca 46-Nissan, Pierre Thiriet, Ludovic Badey i Mikołaj Lapierre przyszedł, aby zastąpić Tristana Gommendy'ego, który odszedł bronić interesów Eurasia Motorsport w azjatyckiej serii Le Mans. Ostateczne podium uzupełnia BR 01 nr 21 AF Racing, Aleshin? Ladygin? Shaytar.

W LM P3 tytuły zostały już przyznane, a Team LNT zakończył się kolejnym zwycięstwem za kierownicą Ginetta-Nissan nr 2 Gaëtana Paletou i Michaela Simpsona. Ligier Graff Racing JS P3, który rozpoczynał swoją przygodę w tej dyscyplinie, zajął dobre drugie miejsce za Ericiem Trouilletem, Garrym Findlayem i Thomasem Accary.

Zespół Marca VDS również świętowano jego ostatni wyścig w sportach motorowych w najlepszy możliwy sposób, wygrywając kategorię GTE z Andym Priaulxem, Henrym Hassidem i Jesse Krohnem. L'Aston Martin Vantage MacDowalla nr 99? Howarda? Adam i Porsche 911 RSR nr 86 od Wainwrighta? Carrolla? Chętni na podium. Tytuł jednak należy do Formuły Racing i załogi Ferrari 458 Italia nr 60 z Johnny'ego Laursena, Mikkela Maca i Andreę Rizzoli.

W GTC, Wyścigi TDS nie wygrał, ale zajął drugie miejsce Dino Lunardi, Eric Dermont i Franck Perera wystarczy, aby zapewnić sobie tytuł. Luzytańskie wydarzenie uśmiechnęło się do AF Corse i Ferrari 458 Italia nr 63 Marco Cioci – Giorgio Roda – Ilya Melnikov.

Znajdź pełną relację z portugalskiego finałuWIĄZY, w numerze 2034 AUTOhebdo, który będzie dostępny jutro wieczorem w wersji cyfrowej, a w kioskach od tej środy.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz