JOTA Sport i Gibson 015S? Nissana powierzony w tym sezonie Simonowi Dolanowi, Filipe Albuquerque i Harry Tincknell zdobyli w ten weekend podwójną przepustkę po sukcesie w lidze czerwony Byk Pierścień w Austrii w lipcu.
Na torze Paula Ricarda w Var dominowało trio, które dziś rano zdobyło pole position 4 godziny w Castelletpomimo błędu Dolana na torze, wygrywając z około trzydziestosekundową przewagą nad siostrzanym samochodem zespołu Greaves Motorsport Jona Lancastera? Gary'ego Hirscha? Björna Wirdheima.
Podium uzupełnił BR01? Nissan nr 21 zespołu AF Racing Kirilla Ladygina, Victora Shaytara i Michaiła Aleshina, który poprzedza inny BR 01 Minassiana? Mediani? Markozow. Pierwszą piątkę zamyka Krohn Racing Ligier JS P2, w skład którego wchodzą Olivier Pla, Tracy Krohn i Niclas Jonsson.
Nathanaël Berthonowi nie powiodło się, ponieważ jego kolega z drużyny Richard Lyons popełnił błąd za kierownicą Murphy Prototypes Oreca 03R i został zmuszony do wycofania się. Logicznie rzecz biorąc, w LM P3 zwycięstwo przypadło Ginetta-Nissanowi z numerem 2 z Team LNT, w skład którego wchodzą Chris Hoy i Charlie Robertson, którzy zostali mistrzami, po odejściu na emeryturę zawodnika nr 2 Gaëtana Paletou i Michaela Simpsona.
W kategorii GTE dominowały la Ferrari 458 Italia nr 60 Formuły Racing autorstwa Johnny'ego Laursena, Mikkela Maca, Andrei Rizzoli przed zespołem Marc VDS BMW Z4 Andy'ego Priaulxa, Henry'ego Hassida i Jessego Krohna oraz JMW Motorsport Ferrari 458 Italia Roberta Smitha, Rory'ego Butchera i Jonny'ego Cockera.
w GTC, TDS Racing wygrywa za kierownicą BMW Z4 Dino Lunardiego, Francka Perery i Erica Dermonta który poprzedza Ferrari 458 Italia nr 62 AF Corse ze Stuart Hall, Thomasa Flohra i Francesco Castellacci. L'Aston Martin Massive Motorsport Vantage of Elgaard, Poulsen i Moller zajął 3. miejsce.
Relację z 4 godzin Le Castellet znajdziesz w numerze 2028 AUTOhebdo, dostępną jutro wieczorem w wersji cyfrowej, a od środy w kioskach.
Skomentuj ten artykuł! 0