Bilans wyników został zmieniony w związku z trzecim wydarzeniem sezonu.WIĄZY grał w ten weekend o godz czerwony Byk Pierścień w Spielbergu. Po dwóch zwycięstwach Ferrari 458 Italia w GTE, średnica dwóch kołnierzy wlotu powietrza Włochów zostanie zmniejszona o 1,3 mm, podczas gdy Aston Martin Vantage et les Porsche 911 GT3 RSR verront leurs performances inchangées. Les F458 GT3 seront également rappelées à l’ordre en GTC en perdant 2mm sur le diamètre de leur bride d’admission, tandis que la pression du turbo des McLaren MP4-12C zostanie naprawiony. Z kolei Audi R8 LMS ultra skorzysta na powiększonej o 3mm średnicy. BMW Z4s zyskają 40kg, a Porsche 911 GT3R 30kg.
Vincent Beaumesnil, dyrektor sportowy ACO, zapewnia, że te decyzje były konieczne, aby zapewnić sprawiedliwy poziom na starcie. „Nasze badania opieramy na czasach. Badamy czasy okrążeń, bierzemy pod uwagę poziom jazdy, warunki pogodowe, a także stabilność samochodu... Naszym celem jest zaoferowanie każdemu możliwości maksymalnego wykorzystania potencjału swojego samochodu, ale przy w tym samym czasie Ostatecznie pracę wykonuje zespół i kierowca... Do wszystkich GT40 dodajemy 3 kg, aby utrzymać przewagę nad LMGTE, z wyjątkiem kilku, które tego nie potrzebują. Następnie podejmujemy decyzje na podstawie informacji, które zbieramy po każdym weekendzie wyścigowym: to nowe podejście. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)