ELMS – Bilans wydajności poprawiony na potrzeby Red Bull Ring

ELMS dokonał przeglądu bilansu osiągów w GTE i GTC przed rundą Red Bull Ring, która odbyła się w ten weekend w Austrii.

opublikowany 17/07/2014 à 11:00

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

ELMS – Bilans wydajności poprawiony na potrzeby Red Bull Ring

Bilans wyników został zmieniony w związku z trzecim wydarzeniem sezonu.WIĄZY grał w ten weekend o godz czerwony Byk Pierścień w Spielbergu. Po dwóch zwycięstwach Ferrari 458 Italia w GTE, średnica dwóch kołnierzy wlotu powietrza Włochów zostanie zmniejszona o 1,3 mm, podczas gdy Aston Martin Vantage et les Porsche 911 GT3 RSR verront leurs performances inchangées. Les F458 GT3 seront également rappelées à l’ordre en GTC en perdant 2mm sur le diamètre de leur bride d’admission, tandis que la pression du turbo des McLaren MP4-12C zostanie naprawiony. Z kolei Audi R8 LMS ultra skorzysta na powiększonej o 3mm średnicy. BMW Z4s zyskają 40kg, a Porsche 911 GT3R 30kg.

Vincent Beaumesnil, dyrektor sportowy ACO, zapewnia, że ​​te decyzje były konieczne, aby zapewnić sprawiedliwy poziom na starcie. „Nasze badania opieramy na czasach. Badamy czasy okrążeń, bierzemy pod uwagę poziom jazdy, warunki pogodowe, a także stabilność samochodu... Naszym celem jest zaoferowanie każdemu możliwości maksymalnego wykorzystania potencjału swojego samochodu, ale przy w tym samym czasie Ostatecznie pracę wykonuje zespół i kierowca... Do wszystkich GT40 dodajemy 3 kg, aby utrzymać przewagę nad LMGTE, z wyjątkiem kilku, które tego nie potrzebują. Następnie podejmujemy decyzje na podstawie informacji, które zbieramy po każdym weekendzie wyścigowym: to nowe podejście. »

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz