H+3: Audi na czele, 908 Oreca w tyle

Audi prowadzi w 8-godzinnym wyścigu Le Castellet, mając wyraźną przewagę nad pozostałymi samochodami. Peugeot Oreca pokazał dobre tempo, ale podczas długiego pit stopu stracił dziewięć okrążeń.

opublikowany 11/04/2010 à 13:57

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

H+3: Audi na czele, 908 Oreca w tyle

Audi R15 TDI najlepiej wystartowało w 8-godzinnym wyścigu w Le Castellet. W pierwszych hektometrach wyścigu Peugeot 908 HDi FAP wykazało brak przyczepności, niewątpliwie ze względu na świeżość toru, co zepchnęło 908 Oreca Stéphane’a Sarrazina za Audi R15 Plus Allana McNisha, które utrzymywało regularne tempo w celu poszerzenia dystansu, nad okrążeń w Peugeocie.

Po drugie, Stéphane Sarrazinowi udało się utrzymać stosunkowo niewielką przewagę (8 do 12 sekund) przez pierwszą godzinę wyścigu, zanim wrócił do boksów. Tu Oreca napotkał poważny problem, gdyż nie był już w stanie podnieść samochodu za pomocą podnośnika pneumatycznego (airjack), po uszkodzeniu dolotu powietrza, prawdopodobnie podczas kontaktu z Audi R15 w pierwszej minucie wyścigu. Peugeot 908 pozostał zatem na swoim stoisku, pozostawiając dziewięć okrążeń za Audi R15 TDI.

Wtedy Stephane Sarrazin Mikołaj Lapierre następnie starał się przesuwać w górę hierarchii z każdym okrążeniem, zanim powrócił do poziomu LMP1. Jednak o zwycięstwie w klanie Peugeot-Oreca nie można już mówić, chyba że doszło do awarii pięciu czołowych samochodów: Audi R15 TDI Plus, Lola Aston Martin Racing, Lola Rebellion nr 13, Lola Aston Martin Signature, Oreca 01-AIM. Te pięć samochodów pokonuje trzy okrążenia, a Audi jest zdecydowanym faworytem do zwycięstwa, jeśli nie napotka żadnych problemów.

W LMP2 wyścig prowadzi Lola HPD Coupé z RML. HPD ARX-01c ze Strakka Racing stracił część ciała po dobrym początku wyścigu i ma teraz cztery okrążenia straty. Jeśli chodzi o Pescarolo Judda z Oak Racing, zajmują oni 2. i 3. miejsce w klasyfikacji kategorii.

W GT2, Porsche zdominować ten początek wyścigu, ponieważ po trzech godzinach 997 GT3 RSR nr 77 zespołu Felbelmayr Proton obejmuje prowadzenie w klasyfikacji, wyprzedzając drugie Porsche, należące do francuskiego zespołu IMSA Wydajność. Podążaj za Ferrari F430 od zespołów AF Corse i CRS Racing.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz