H+6: Audi R15 bardzo dobrze umiejscowione

Audi, niecałe dwie godziny przed metą pierwszego wydarzenia sezonu Le Mans Series, jest o krok od wygrania swojego pierwszego wyścigu w tym roku.

opublikowany 11/04/2010 à 17:23

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

H+6: Audi R15 bardzo dobrze umiejscowione

Audi powinno, jeśli niezawodność Audi R15 Plus zostanie potwierdzona, wygrać swój pierwszy wyścig w tym roku już przy pierwszej próbie. Pojedynek pomiędzy nowym R15 i Peugeot Ostatecznie Oreca została szybko zapomniana. Jeśli różnica między dwoma samochodami w ciągu pierwszej godziny wyścigu wynosiła średnio dziesięć sekund, problem z podnośnikiem pneumatycznym, na jaki natrafił Oreca, zniweczył nadzieje zespołu Var na zwycięstwo. Zostawiłeś w tyle prawie dziesięć okrążeń, 908 z mocno uderzającego trio Sarrazin? Lapierre ? Jedynym celem Panis było dotarcie do mety.

Po pięciu godzinach wspinaczki 908 Oreca wspięła się na szóste miejsce. Nicolas Lapierre, a następnie Olivier Panis przeszli przez GT2 i LMP2, po czym powrócili do ostatniej LMP1 wiodącej grupy, Ginetta Zytek Nigela Mansella i jego synów. Niecałe dwie godziny przed metą pięć czołowych samochodów ma już ugruntowaną pozycję na pozycjach, które zajmowały od kilku godzin.

Prowadzi Audi R15, które po sześciu godzinach wyścigu przejechało 200 okrążeń. Dindo Capello przejął kontrolę od Allana McNisha, pokazując błyszczącą twarz tego R15 Plus. Trzy okrążenia dalej, Lola Aston Martin Racing jest drugi, nie do pokonania, wyprzedzając okrążenie nr 13 Lola Rebellion Racing Andrei Bellicchi i Jean-Christophe'a Boulliona. Oreca 01-AIM, samochód benzynowy? zespołu Var, znajdujący się w lepszej sytuacji niż 908, jest czwarty z wygodną przewagą nad Astonem Martinem z zespołu Signature, z drużyny Ragues? Mailleux? Ickx. Jednak Aston nr 008 nadal patrzy w lusterko wsteczne, a Peugeot 908 HDi FAP należący do Oreca jedzie z zawrotną prędkością, próbując dostać się do czołowej piątki, zyskując pięć sekund na okrążeniu.

W LMP2 niezawodność Pescarolo-Juddsa z Oak Racing zaowocowała. Zdaniem francuskiego zespołu jego samochody zajmują dwa pierwsze miejsca w rankingu LMP2, jedno okrążenie przed Lolą HPD Coupé z RML i HPD ARX-01c ze Strakka Racing.

En GT2, si rien n?est encore joué, l?avantage va toujours à Porsche, puisque la 997 GT3 RSR n°77 du team Felbelmayr Proton mène les débats, avec une trentaine de secondes d?avance sur la Ferrari F430 nr 95 zespołu AF Corse, samochód prowadzony w szczególności przez Giancarlo Fisichellę i Jeana Alesiego.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz