Najlepszy czas w Prologu zawodów uzyskał Olivier PlaWIĄZY po okrążeniu ukończonym dziś rano w czasie 1'36''461 za kierownicą obutego w Michelin Idec Sport Racing Ligier JS P217, którym dzieli się z Patrice'em i Paulem Lafargue, a także Davidem Zollingerem, który zastąpi rezydenta Chipa Ganassi Racing w Silverstone i Le Mans.
Francuski zespół wyprzedza niezłą grupę Oreca 07. Najbliżej jest G-Drive Racing, numer 22 z Rojas-Hirakawa-Roussel, który uzyskał niecałe 3 dziesiąte sekundy od benchmarku. Graff Racing, który zdominował 3 z 5 sesji treningowych, uzupełnia czołowy kwartet z numerem 40 Allen-Matelli-Bradley przed siostrzanym samochodem z numerem 39 Petit-Trouillet-Guibbert.
Dragonspeed, autor najlepszego czasu w pierwszej sesji z numerem 21 Hanley-Hedman-Lapierre (przybył wczoraj wieczorem), znalazł się w pierwszej piątce.
W LMP3 ponownie najlepszy czas zakończył zespół United Autosports z czasem 1'45''219 uzyskanym przez Ligiera nr 3 JS P2 z Rayhall-Falb, który mimo to doświadczył pewnych problemów mechanicznych podczas testów. Najbliżej jest AT Racing z numerem 9 w Jensen-Talkanista-Talkanista, który zajął 4 dziesiąte sekundy za nim, tuż przed numerem 7 w Duqueine Engineering prowadzonym przez Borgę-Droux. Pierwsza Norma M30, numer 19 w wyścigach M. – YMR, zajęła 9. miejsce w swojej kategorii.
W GTE, Aston Martin wskazywać na głowę. Numer 90 drużyny TF Sport Yoluc-Hankey-Tiim-Bell, który zajął pierwsze miejsce z czasem 1'48''720, kończąc o pół sekundy przed numerem 99 Beechdeana AMR z Gunn-Turner-Howard . Tam Ferrari Numer 488 nr 55 Spirit of Race Camerona-Griffina-Scotta uzupełnia pierwszą trójkę o ponad sekundę.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)