La Peugeot 908 HDi FAP firmy Minassian, Klien i Pagenauda dominował w wyścigu od początku do końca. Trio wychodziło na prowadzenie po każdej godzinie ścigania. Drugi samochód został wykluczony z walki o zwycięstwo po muskularnym wyprzedzaniu Davida Brabhama na Courage nr 28, co spowodowało 4-minutowe postoje i poważną sesję mechaników w celu naprawy zawieszenia lwicy.
Następnie zainteresowanie sportem przeniosło się na dwa pozostałe stopnie podium. Przez większą część wyścigu Pescarolo z Boullion i Tinseau walczył z Orecą z Panis i Lapierre. Wreszcie Pesca podnosi maskę na drugą pozycję, przed Lolą na mecie. Aston Martin 007, ten, który zwyciężył w Katalonii w pierwszej rundzie Le Mans Seria.
Wyścig obfitował w liczne wypadki, z częstym wjazdem samochodu bezpieczeństwa, który łącznie pozostawał na torze ponad godzinę. Widzowie byli szczególnie świadkami imponującego zjazdu Bruno Senny z toru. Zespół Oreca opuszcza Belgię z rannym kierowcą i uszkodzonym samochodem. Duet Panis/Lapierre ostatecznie uplasował się na czwartej pozycji, dość daleko od podium.
La prestation des Audi R10 TDI du team Kolles a été une nouvelle fois décevante. Les deux allemandes terminent derrière la seconde Aston Martin et pas si loin devant les premières LMP2. Emmanuel Collard, associé à Elgaard et Poulsen, remporte la catégorie sur la Porsche RS Spyder du Team Essex.
Luc Alphand, Patrice Goueslard i Yann Clairay narzucają swoją Corvette C6.R w GT1. GT2 było znacznie bardziej zacięte i to Porsche Lieba / Lietza / Felbermayra zwyciężyło pod nosem Ferrari autorstwa Garcii/Mansella/Melo.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)