IMSA publikuje BOP na 24 godziny Daytona

Organizatorzy IMSA przedstawili bilans osiągów 24-godzinnego wyścigu w Daytona.

opublikowany 20/01/2017 à 09:59

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

IMSA publikuje BOP na 24 godziny Daytona

Tydzień przed 24-godzinnym wyścigiem w Daytona, który zainauguruje sezon 2017IMSA– opublikowali organizatorzy Mistrzostw Bilans wydajności dla 4 kategorii.

Jeśli chodzi o prototypy, Nissan Onroak DPi odnotował zwiększenie współczynnika turbosprężarki oraz zwiększenie zbiornika paliwa o 5 l (2 l w Mazdzie RT24-P). Wszystkie prototypy z wyjątkiem Ligiera JSP217 i Oreca 07 otrzymały poprawki aerodynamiczne.

BG zobaczą, że ich zbiornik spadnie o 5 litrów, a ilość paliwa w zbiorniku zmniejszy się podczas tankowania.

Zmiany w GTLM są niewielkie. Turbo zostało nieco zmniejszone w modelu Ferrari 488 GTE. De légers ajustements ont été apportés sur l’angle de l’aileron arrière de la BMW M6, de la Ford GT et de la Porsche 911 RSR. Si la voiture bavaroise perd 2l de capacité dans son réservoir, la Ferrari et la Ford gagne au contraire 2l (1l pour la Porsche).

W GTD zmiany są nieco większe. Acura NSX GT3 traci 20 kg i zyskuje dodatkowe 8 l w zbiorniku. L'Aston Martin Vantage GT3 stracił 10 kg i odnotował wzrost kołnierza dolotowego o 0,8 mm.

I odwrotnie, Audi R8 LMS zostanie ukarane zmniejszeniem kołnierza o 1 mm, podczas gdy Ferrari 488 GT3 będzie ważone o 10 kg, chociaż będzie korzystać z nieco korzystniejszego współczynnika turbosprężarki. Porsche 911 GT3 R i Lamborghini Huracan GT3 również zyskają 10 kg w wyniku hamowania przez kołnierz zmniejszony o 1 mm. Tam Mercedes-AMG GT3 zostanie nawet spowolniony przez kołnierz zmniejszony o 1,5 mm.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz