Dlatego ten Prolog jest zawsze przydatny, zwłaszcza dla zespołów, które na nowo odkrywają taką kategorię Alpine z LMP2. Czekając na LMDh, który powinien pojawić się w 2024 r., francuski producent zdecydował się opóźnić o rok wprowadzenie dwóch Oreca 07 na rynek WEC.
Po prywatnych testach zimowych w Portimão (Portugalia) Alpine miał okazję przetestować swoje dwa LMP2 w ubiegły weekend podczas prologu w Sebring. „ Wiedzieliśmy, że w Sebring czekają nas dwa intensywne dni i zdecydowanie tak było., zauważył później szef zespołu Philippe Sinault. Otwarcie sezonu w Sebring można porównać do etapu w Alpach rozpoczynającego Tour de France. "
Wyzwanie, któreAlpine jakoś sobie z tym radził na swój sposób, skupiając się bardziej na krótkich i długich przejazdach, niż na samych wynikach. Czasy są tego doskonałą ilustracją, ponieważ Oreca 07 N°35 (André Negrao-Memo Rojas-Oliver Caldwell) miał na przykład trudności z utrzymaniem się na ostatniej pozycji w kategorii LMP2, kończąc na prawie dwie sekundy straty do prowadzenia.
« Pomimo tego wyzwania Prolog ogólnie przebiegł pomyślnie i zebraliśmy wiele cennych informacji i danych, które będziemy analizować przez kolejne dwa dni przed rozpoczęciem pierwszego tygodnia wyścigów.– kontynuuje Philippe Sinault. Mogliśmy zbadać wiele opcji tuningu, aby ponownie odkryć samochód i kontynuować naukę tych wyjątkowych opon, zwłaszcza na tym nietypowym torze. Jesteśmy szczęśliwi, ponieważ dobrze nam się pracowało, integracja naszych nowych członków przebiegła pomyślnie i mamy teraz wszystkie niezbędne elementy, aby idealnie przygotować się na przyszłość.. » Nie ma czasu do stracenia Alpine ponieważ reszta jest z piątku z 1000 mil Sebring, pierwsza runda sezonu WEC 2023.
CZYTAJ TAKŻE > Toyota ma większe tempo niż w Sebring
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)