Grande favorite des 6 Heures de Fuji en raison du système de Success Handicap, la Toyota n°8 réalise pour le moment un sans-faute. Crédité d’un 1’25 »621, le trio Bum-Hartley-Nakajima prowadzi siostrzany samochód o 0”206, a Rebellion R0 nr 551 o 13”1. Dwie Ginetta G60 LT P1 zbliżają się do tyłu, ponad sekundę za punktem odniesienia.
W LM P2 Michelin odzyskuje barwy i wyznacza najlepszy czas dzięki Oreca nr 29 z Racing Team Nederland, za kierownicą którego zasiada Van der Garde-Van Eerd-De Vries. Pierwszą trójkę uzupełniają 07 firm Jota Sport i Cool Racing. Następnie Jackie Chan DC Racing, United Autosports i Signatech Alpine, na razie bardzo dyskretna stajnia.
Porsche confirme sa main-mise sur le GTE Pro grâce à la n°91 de Bruni-Lietz, mais l’Aston Martin Numer 95 Sorensena-Tiima to tylko 0”1, a numer 97 Martina-Lynna to 0”6. Obaj podążają Ferrari 488 GTE Evo firmy AF Corse, który i tak traci ponad 0”6 do szybszego z dwóch 911 RSR-19.
Dempsey-Proton Racing znajduje się w czołówce GTE Am z numerem 77 od Ried-Campbell-Pera, ale jest tylko 0 cala przed Ferrari 2 GTE z numerem 488 od AF Corse, chociaż jest obciążony zwycięstwem na torze Silvertone.
Teraz kwalifikacje o 6:10 czasu francuskiego.
Ranking EL3:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)