Une fois n’est pas coutume, ce n’est pas Toyota qui figure aux avant-postes du Championnat du monde d’Wytrzymałość (WEC). Ostatnia darmowa sesja treningowa na torze Spa-Francorchamps (Belgia) rzeczywiście przyniosła rezultaty R13-Gibson Rebellion autorstwa Neela Janiego, André Lotterera i Bruno Senny popisał się najlepszym czasem, pomimo spinu Brazylijczyka na początku sesji.
Niehybrydowy LM P1 wyprzedza Toyotę z trio Conway-Kobayashiego-Lopez o ponad osiem dziesiątych. Również w doskonałej formie drugi Rébellion (Bêche-Laurent-Menezes) stanął na podium sekundę za szwajcarskim prototypem. Aby zobaczyć, musisz zejść do piątego rzędu Fernando Alonso (Toyota), spadł do 1”353. Dręczone problemami finansowymi dwie Ginetta z zespołu Manor ukończyły tylko jedno okrążenie, opuszczając boksy.
W LM P2, Szybkość smoka kontynuuje rozpoczętą w czwartek dominację. Oreca 07-Gibson byłego pilota Williams F1 Pastor Maldonado (w towarzystwie Nathanaëla Berthona i Roberto Gonzalez) wyprzedza prototyp G-Drive Racing dla Rusinov-Vergne-Pizzitola.
Czwartkowy wzór pozostaje istotny dla GTE Pro. Po nr 66 z Zespół Ford Chip Ganassi w Wielkiej Brytanii w drugim programie treningowym przejął numer 2 (Mücke-Pla-Johnson). Do tej pory dyskretne BMW zyskują na popularności (Blomqvist-Da Costa 67. miejsce), natomiast Aston Martin być może ukrywają swój prawdziwy potencjał.
Quant à la classe GTE Am, l’équipe Dempsey-Proton Racing s’affirme comme la structure de référence en plaçant ses deux Porsche 911 RSR en haut de la feuille des temps, le trio Reid-Andlauera-Campbelle przed Al Qubaisi-Roda-Cairoli.
Sesja kwalifikacyjna rozpocznie się o 15:15 modelami GTE Pro i Am. Prototypy zaatakują kwalifikacje o 35:XNUMX.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)