La stratégie agressive de Porsche a mis Marc Lieb à la peine. Le pilote de la 919 Hybrid n°2 a prolongé son train de pneus pour réduire ses temps d’arrêt, mais l’Allemand n’a rien pu faire pour empêcher la Toyota n°5 d’Anthony Davidson de reprendre les commandes de la course. La première TS050 Hybrid dispose d’une minute d’avance à trois heures du drapeau à damier.
Drugi japoński LMP1 przegrał z niemieckim samochodem, Kamui Kobayashi stracił prawie 20 sekund po korkociągu na wyjściu z zakrętów Porsche. Numer 6 znajduje się ponad pół minuty za 919 Hybrid.
L 'Alpine Numer 36, obecnie prowadzony przez Stéphane’a Richelmiego, ma ugruntowaną pozycję na czele LMP2 z przewagą ponad dwóch minut nad numerem 26 w G-Drive Racing powierzonym Willowi Stevensowi. SMP Racing BR01 z numerem 37 zamyka tymczasową pierwszą trójkę z Vicktorem Shaytarem przed Strakka Racing Gibson 015S prowadzonym przez Nicka Leventisa.
Ford GT z numerem 68 Joey'a Handa zwiększył przewagę po tym, jak Toni Vilander obrócił Ferrari z numerem 82 Risi Competizione. Fordy GT Ryana Briscoe i Billy’ego Johnsona wyprzedzają Vantage nr 95 Nicki Thiima. F458 nr 62 z Stabilny Corsa pozostaje na szczycie GTE Am wraz z Townsend Bell.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)