Bilans wydajności na 1000 mil Sebring

Powrót WEC rymuje się również z powrotem równowagi wydajności. Aktualizacja na temat modyfikacji Sebringa.

opublikowany 12/03/2022 à 12:53

Walenty GLO

0 Zobacz komentarze)

Bilans wydajności na 1000 mil Sebring

Pierwszy bilans wydajności w sezonie WEC zostało ujawnionie. Tym samym dla 1000 mil Sebring, Toyota voit le poids minimum de ses GR010 fixer à 1 070 kg. C’est quatre de plus qu’aux 24 godziny Le Mans i 30 tylko dla podwójny nagłówek finał poprzedniego sezonu w Bahrajnie. Jeśli chodzi o energię dostępną dla każdego przekaźnika, w japońskich prototypach limit obniżono do 898 megadżuli (MJ). Było to 962 w Le Mans i 909 na torze Sakhir. Wśród konkurentów SCG 007 LMH z Glickenhaus utrzymuje się na poziomie 1 kg przy 030 MJ na każdej sztafecie. W ubiegłym roku amerykańska drużyna zgromadziła 910 MJ. Wreszcie,Alpine A480 zachowuje swoje 952 kg za 797 MJ.

CZYTAJ TAKŻE > Przewodnik WEC 2022 – Toyota udoskonala swój egzemplarz

Przed pierwszym wyścigiem w tym roku uwzględniono inny punkt: prędkość wyzwalania energii odzyskanej przez system hybrydowy Toyoty Hypercar w celu umożliwienia jej przełączenia na napęd na cztery koła zostanie zwiększona do 190 km/h. Punkt ten będzie ewoluował z wyścigu na wyścig, aby umożliwić ACO posiadanie nowego parametru do wykorzystania w bilansie wydajności.

Skala wydajności Hypercar dla Sebring

Po stronie GTE w Corvette średnica ogranicznika powietrza C8.R została zmniejszona do 42,3 mm. W zeszłym roku w dwóch wyścigach amerykańskiego producenta w Mistrzostwach Świata uzyskał 43,5 punktów w Spa i 42,7 w Le Mans. 

CZYTAJ TAKŻE > Lista zgłoszeń do Prologu Sebring

Walenty GLO

Dziennikarz. Reporter rajdowy (WEC, IMSA, ELMS, ALMS) i czasami F1 lub IndyCar.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz