Pierwszy bilans wydajności w sezonie WEC zostało ujawnionie. Tym samym dla 1000 mil Sebring, Toyota voit le poids minimum de ses GR010 fixer à 1 070 kg. C’est quatre de plus qu’aux 24 godziny Le Mans i 30 tylko dla podwójny nagłówek finał poprzedniego sezonu w Bahrajnie. Jeśli chodzi o energię dostępną dla każdego przekaźnika, w japońskich prototypach limit obniżono do 898 megadżuli (MJ). Było to 962 w Le Mans i 909 na torze Sakhir. Wśród konkurentów SCG 007 LMH z Glickenhaus utrzymuje się na poziomie 1 kg przy 030 MJ na każdej sztafecie. W ubiegłym roku amerykańska drużyna zgromadziła 910 MJ. Wreszcie,Alpine A480 zachowuje swoje 952 kg za 797 MJ.
CZYTAJ TAKŻE > Przewodnik WEC 2022 – Toyota udoskonala swój egzemplarz
Przed pierwszym wyścigiem w tym roku uwzględniono inny punkt: prędkość wyzwalania energii odzyskanej przez system hybrydowy Toyoty Hypercar w celu umożliwienia jej przełączenia na napęd na cztery koła zostanie zwiększona do 190 km/h. Punkt ten będzie ewoluował z wyścigu na wyścig, aby umożliwić ACO posiadanie nowego parametru do wykorzystania w bilansie wydajności.
Skala wydajności Hypercar dla Sebring
Po stronie GTE w Corvette średnica ogranicznika powietrza C8.R została zmniejszona do 42,3 mm. W zeszłym roku w dwóch wyścigach amerykańskiego producenta w Mistrzostwach Świata uzyskał 43,5 punktów w Spa i 42,7 w Le Mans.
CZYTAJ TAKŻE > Lista zgłoszeń do Prologu Sebring
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)