Toyota nr 8 została potwierdzona w drugim treningu na torze Fuji

Prowadząc już dziś rano w EL1, trio Buemi-Hartley-Nakajima uderzyło w sedno dzisiejszego popołudnia w EL2, zadając jednocześnie duży policzek konkurencji.

opublikowany 04/10/2019 à 10:20

Villemanta

0 Zobacz komentarze)

Toyota nr 8 została potwierdzona w drugim treningu na torze Fuji

Drugi tego ranka i autor najlepszego idealnego okrążenia, załoga Kobayashiego-Conway-Lopez zakończył drugą sesję treningową przed 6-godzinnym wyścigiem Fuji na piątym miejscu, 2"5 za numerem 8, co ustanowiło punkt odniesienia dla tej sesji z czasem 1'25"623.

Les effets du Success Handicap se feraient-ils sentir sur la Toyota TS050 Hybrid n°7 ? Si cette dernière devrait souffrir par rapport à la voiture-soeur, là n’est pas la seule explication. L’écurie a d’abord voulu vérifier qu’une petite contrariété rencontrée ce matin avait été solutionnée, puis l’auto a été retardée par un passage trop prononcé sur un vibreur. Reste à connaître les programmes de chacun, car le trio Bum-Hartley-Nakajima zdegradował wszystkich do 1”4, a pierwszą trójkę uzupełnili Rebellion R13-Gibson nr 1 z Menezes-Nato-Senna (+1”419) i Ginetta G60 LT P1-AER °5 nr 1 z Ghiotto-Orudzhev-Hanley (+979”XNUMX).

W LM P2 Goodyear radzi sobie dobrze, umieszczając dwa samochody w pierwszych dwóch rzędach. Dziś rano w dobrych humorach Oreca nr 33 z High Class Racing tym razem pokonała 07 nr 38 Jota Sport (Gonzalez-Davidson-Felix da Costa), któremu udało się uzyskać czas okrążenia 1:29"633. Za High Class stoimy United Autosports, Cool Racing i Racing Team Nederland, natomiast Signatech Alpine jest dopiero szósty z wynikiem 1”2, tuż przed Jackie Chanem DC Racing Oreca 07 z numerem 38.

La Porsche n°92 de Estre-Christensen a pris les devants en GTE Pro en 1’38 »214. Elle précède la Ferrari Nr 51 Calado-Pier Guidi i drugie 911 RSR Bruni-Lietz. L'Aston Martin Lynn-Martin nr 97 Vantage AMR jest czwarty... tylko 0”2 za nim.

Wreszcie TF Sport potwierdza swoją dobrą formę, pozostając na szczycie hierarchii GTE Am z czasem 1:38”719. Adam-Yoluc-Eastwood wyprzedza Porsche 911 RSR nr 56 Project-1 powierzone Perfetti-Heinemeierowi Hansson-Cairoli i kolejny Vantage AMR: numer 98 Dalla Lana-Turner-Gunn.

Poważne rzeczy zaczną się jutro od kwalifikacji – o 6:10 czasu francuskiego – po trzeciej sesji treningowej zaplanowanej na 2:20 czasu francuskiego.

Klasyfikacja EL2:

 

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz