Le Mans – referencje z dnia testowego Alonso i Toyoty

Fernando Alonso za kierownicą Toyoty nr 24 ustanowił najlepszy czas 8-godzinnego testu Le Mans. Pierwszy niehybrydowy LMP1 jest opóźniony o sześć dziesiątych.

opublikowany 03/06/2018 à 18:38

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

Le Mans – referencje z dnia testowego Alonso i Toyoty

Dzień Testowy 86. edycji 24 godziny Le Mans zakończył się najlepszym czasem Fernando Alonso. Pilot z Toyota TS050 Hybrid a réalisé un tour du circuit sarthois en 3’19’’066, à un peu moins d’une seconde du chrono réalisé l’an dernier aux essais par Kamui Kobayashi na tym samym LMP1.

Rebellion R-One nr 3 Laurenta-Beche-Menezesa był najbliżej odniesienia, tracąc sześć dziesiątych. Druga Toyota TS050 Hybrid znalazła się w pierwszej trójce, będąc ostatnim samochodem ze stratą niecałą sekundy do wzorca wyznaczonego przez dwukrotnego mistrza świata, a druga Rebellion wyprzedziła SMP Racing BR1s i Enso CLM01/P1 nieco ponad dwie sekundy przed SMP Racing BR1s. firmy ByKolles Racing. Dragonspeed BR60 był opóźniony o ponad siedem sekund, wyprzedzając jedynie CEFC TRSM Racing Ginetta G1-LT-PXNUMX.

Ten ostatni dobiegł nawet za pierwszymi LMP2. To Dragonspeed Oreca 07 zajął pierwsze miejsce w kategorii z czasem 3'27''228, ale Pastor Maldonado był odpowiedzialny za ostatnią czerwoną flagę, która spadła z toru w Indianapolis. Numer 31 wyprzedził numer 48 firmy Idec Sport Racing o kilka setnych.

Wrócił z Detroit (Michigan), gdzie zwyciężył z Action Express Racing w IMSAPod koniec dnia Felipe Nasr szybko wsiadł za kierownicę Dallary P217 toru Cetilar Villorba Corse i przejechał dziesięć obowiązkowych okrążeń.

Après que les Ford se sont mises en valeur, c’est la Porsche n°93 de Pilet-Tandy-Bamber qui a terminé avec le meilleur temps en GTE Pro, avec un tour bouclé en 3’52’’551. La 911 RSR est suivie à un dixième par la n°91 qui devance les voitures de la firme à l’Ovale bleu.

Przed powrotem do Le Mans BMW zakończyło dzień testowy, zdobywając ósmy najszybszy czas w swojej kategorii za kierownicą M8 GTE nr 81, która pokonała pierwszy Ferrari 488 AF Corse, nr 71 firmy Rigon-Bird-Molina i dwie Corvette C7R. Dempsey Proton Racing sprawił, że producent ze Stuttgartu zabłysnął w GTE am swoim numerem 911 77 RSR firmy Campbell-Ried-Andlauer.

 

 

Zdjęcia z dnia testów 24-godzinnego wyścigu Le Mans

Zapoznaj się z analizą Dnia Testowego 86. edycji 24-godzinnego wyścigu Le Mans przeprowadzoną przez naszego specjalnego korespondenta w numerze 2168 AUTOtygodniowo, dostępny od poniedziałku wieczorem w wersji cyfrowej na wszystkich platformach, a od tej środy w kioskach.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz